تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت ٢٠٠ خانه و خودروی سازمانی در اختیار مدیران اسبق شهرداری چه می شود؟

«پیروز حناچی» گفته که ٢٠٠ خانه و خودروی ‏سازمانی از زمان رفتن مدیران و عناصر نزدیک به شهردار اسبق در اختیار آنان قرار داشته و آنها را هنوز تحویل نداده‌اند.شهردار ‏اسبق تهران که یکی از نامزدهای اصلی اردوگاه اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری‌سال گذشته بود، جریان رقیب را به دو دسته ٩٦‌درصدی و ٤‌درصدی تقسیم کرد. در مقابل مخالفان و منتقدانش نیز ‏کارنامه و عملکرد ١٢ ساله او بر شهرداری تهران را به رخ او کشیدند؛ منتقدان بر این اعتقادند که شهردار اسبق، یاران و حلقه ‏اصلی او مرتکب تخلفات زیادی در نهاد شهرداری مانند «واگذاری املاک ‏نجومی» (واگذاری سلیقه‌ای ۶۷۴ ملک)، «استخدام ۱۳‌هزار نفر در آستانه انتخابات» و... شده‌اند. ماجرا تنها به این موارد ختم نشد؛‌ سال گذشته برخی وب‌سایت‌ها و رسانه‌ها از بازداشت «عیسی شریفی» ‏قائم‌مقام محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران به اتهام فساد مالی خبر دادند و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی ‏قوه قضائیه، نیز بدون اشاره به جزییات، بازداشت شریفی را تأیید کرد.

ساماندهی اموال شهرداری
پیروز حناچی در جلسه شورای معاونان و مشاوران با شهردار تهران در مورد ماجرای در اختیار گرفتن ٢٠٠ خانه و خودروی ‏سازمانی از سوی مدیران اسبق شهرداری تهران گفته که «چه معنایی دارد که شهرداری بزرگترین مجموعه حمل‌ونقل ‏خودروی داخل سازمانی را داشته باشد یا ٢٠٠ واحد مسکونی و خودروی سازمانی در اختیار افرادی باشد که چندین نسل از ‏مدیریت و همکاری ایشان در شهرداری می‌گذرد، اما همچنان در منازل مسکونی شهرداری ساکن هستند و از خودروهای ‏شهرداری استفاده می‌کنند، تمامی این موارد باید ساماندهی شوند‎.»


اختلافات درون سازمانی
از همان ابتدای برعهده گرفتن نهاد شهرداری توسط طیف منتسب به اصلاح‌طلبان، صحبت از عدم تغییر و جابه‌جایی برخی ‏مدیران شهردار اسبق در ساختمان خیابان بهشت بود. این مسأله به گفته تحلیلگران سیاسی، پاشنه آشیل شهردار جدید و بدنه ‏اصلاح‌طلبان شد و تبعاتی را در حوزه‌های مختلف از خود نشان داد. شهردار جدید تهران نیز ‏دیروز در این مورد و از برخی اختلاف‌نظرها و کشمکش‌ها در درون مدیریت شهری انتقاد کرده و گفته که «اگر قرار باشد که ‏من وقت عمده خود را صرف حل مشکلات داخلی سازمان کنم دیگر به سایر مشکلات نمی‌توانم رسیدگی کنم. ما یک تیم و یک ‏خانواده هستیم که باید به همدیگر کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود‎.»


افشاگری دو شهردار علیه شهردار اسبق
ادعاهای محمدعلی نجفی در مورد کارنامه ١٢ ساله قالیباف کم‌سابقه بود، اما تازگی نداشت. کسی از محتوای آن‌چه مطرح شده ‏شگفت‌زده نشد، از آن فراتر این افشاگری‌ها هیچ واکنش مهمی به دنبال نداشت و تاکنون به صورتی جدی به این پرونده رسیدگی ‏نشده و باب آن هنوز مفتوح است.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت ٢٠٠ خانه و خودروی سازمانی در اختیار مدیران اسبق شهرداری چه می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..