تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماری فوق‌العاده از شروع جام ملت‌های آسیا 2019

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های قطر و لبنان آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا این دوره را برگزار کردند. دیداری که با نتیجه 2-0 به سود قطری‌ها به پایان رسید. با این 2 گلی که میزبان جام‌جهانی 2022 در بازی شب گذشته به ثمر رساند، تعداد گل‌های دور اول مرحله گروهی به عدد 36 رسید. بعد از برگزاری 12 بازی دور اول این تعداد گل یعنی میانگین 3 گل برای هر بازی که در نوع خود آمار فوق‌العاده‌ای است. البته باید توجه داشت که این دوره بازی‌ها با 8 تیم بیشتر نسبت به دوره‌های قبلی برگزار می‌شود و این نکته مهمی در رابطه با میانگین گل‌هاست. اما وقتی به تعداد گل‌ها در پایان دور اول گروهی دوره قبلی نگاه می‌کنیم به اختلافی 16 گله می‌رسیم. سال 2015 دور اول مرحله گروهی با 20 گل به پایان رسید. با این حال افزایش تعداد بازی‌های دور اول از عدد 8 به 12 با افزایش 16 گله همراه بوده و این یعنی به ازای هر 2 بازی 2 گل. آماری که شاید یک دلیل برای حساب ویژه باز کردن روی ادامه تورنمنت است. تورنمنتی که از ابتدا انتقادهای زیادی به کیفیت آن شده اما در آمار فعلا دست کمی از یک تورنمنت فوق‌العاده ندارد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماری فوق‌العاده از شروع جام ملت‌های آسیا 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..