تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش داروغه‌زاده به پیشنهاد داوری جشنواره فجر به مجیدی و فرهادی/ احتمال اضافه شدن بخش خارج از مسابقه

واکنش داروغه‌زاده به پیشنهاد داوری جشنواره فجر به مجیدی و فرهادی/ احتمال اضافه شدن بخش خارج از مسابقهابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشخص شدن محل سینمای رسانه و نحوه برگزاری این دوره با توجه به ایام فاطمیه و چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: برای اولین بار ۳ فیلم انیمیشن سینمایی در جشنواره حضور دارد و ۱۰ فیلم هم کارگردانان اول هستند. تعدادی فیلم هم طبیعتا نتوانستند در بخش مسابقه حضور پیدا کنند.

وی افزود:ما در حال بررسی هستیم تا در صورت امکان در جدول نمایش فیلم‌ها  یک زمان خالی را برای فیلم‌های انتخاب نشده در نظر بگیریم تا در بخش خارج از مسابقه، نمایش داده شوند.

داروغه زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی فیلم‌ها از جشنواره انصراف دادند، اظهار کرد: فکر می‌کنم دو تا فیلم اعلام انصراف کرده اند. یک فیلم به دلیل کامل نکردن فیلمبرداری و موارد فنی نرسید و هیات انتخاب شانسی برای یک فیلم دیگر هم برای حضور در منتخبان قائل نبودند.

وی درباره تعیین تکلیف سینمای رسانه و محل آن بیان کرد: گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم که پردیس ملت هم یکی از آن ها است و به زودی این موضوع را اعلام می‌کنیم. در ضمن سینمای ملت به لحاظ سالن‌های سینما و کیفیت نمایش، مناسب برگزاری جشنواره است و برای صاحبان آثار هم نمایش فیلم باکیفیت خوب بسیار مهم است.

داروغه زاده با اشاره به اینکه معضل ترافیک فقط برای ایام جشنواره نیست و اساسا شهر تهران با این مشکل مواجه است، افزود:با توجه به تجربه سال قبل سعی می‌کنیم که امسال مشکلات کمتر باشد. شهردار تهران و دوستانمان هم در شهرداری حتما به ما کمک خواهند کرد تا مشکلات کمتری را در این زمینه داشته باشیم.

دبیر جشنواره فجر درباره گمانه زنی‌های داوران جشنواره و اینکه آیا ریاست مجید مجیدی در هیات داوران صحت دارد؟ تصریح کرد: هیچ صحبتی با کسی انجام نشده و هفته آینده ما جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره را با مسئولان برگزار خواهیم کرد که در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره فیلم‌های کوتاهی هم که با انتشار بیانیه از فیلم فجر انصراف داده اند، گفت: ما اعلام کردیم آیین نامه جشنواره فجر در این بخش فیلم کوتاه داستانی زیر ۱۵ دقیقه است و هر فیلم زیر ۱۵ دقیقه و داستانی می‌تواند حضور داشته باشد که ۴ فیلم این شرایط را داشتند.

داروغه زاده همچنین درباره قرعه کشی فیلم‌ها و انتخاب شدن چند فیلم مورد توجه برای روز‌های آخر جشنواره اظهار کرد: شانس فیلم‌ها این بود که در روزهای آخر باشند، اما داوری‌های همزمان با برگزاری جشنواره انجام می‌شود و حتما تا روز آخر نتایج مشخص خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی در پایان درباره همزمانی چهل سالگی انقلاب اسلامی با سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر مهمترین آیین در ایام مبارک دهه فجر است . امسال هم به دلیل این تقارن مبارک سعی خواهیم کرد جشنواره را پر شور‌تر برگزار کنیم و حتما برنامه‌ ویژه‌ای در نظر داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش داروغه‌زاده به پیشنهاد داوری جشنواره فجر به مجیدی و فرهادی/ احتمال اضافه شدن بخش خارج از مسابقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..