تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار فیلمی از لحظه دستگیری نازنین زاغری

۸۱۸۲۱۳

۶۵۵ بازدید

شبکه تلویزیونی افق در ایران ویدئویی از لحظه دستگیری نازنین زاغری رتکلیف‌ شهروند ایرانی بریتانیایی را منتشر کرد.

یورونیوز: شبکه تلویزیونی افق در برنامه «خارج از دید» ویدئویی از لحظه دستگیری نازنین زاغری رتکلیف‌ شهروند ایرانی بریتانیایی را منتشر کرد.

در این ویدئو که با تلفن همراه ضبط شده است لحظه بازداشت نازنین زاغری در فرودگاه امام خمینی (ره)، درست پیش از خروج از کشور به تصویر کشیده شده است. به نظر می‌رسد یکی از مأموران پنهانی این ویدئو را تهیه کرده است.

در این ویدئو صدایی به گوش می‌رسد که خود را «نماینده دادسرا» معرفی کرده و می‌گوید «حکم جلب» خانم زاغری را در اختیار دارد. سپس از نام خانوادگی وی جویا می‌شود و آنگاه سوالاتی درباره خروج و مقصدش می‌پرسد.

اندکی بعد به خانم زاغری گفته می‌شود که ممنوع‌الخروج است و باید در دادگاه حاضر شود تا بازپرس اتهاماتش را به وی تفهیم کند تا «مشکلش حل شود.»

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

انتشار فیلمی از لحظه دستگیری نازنین زاغری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار فیلمی از لحظه دستگیری نازنین زاغری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..