تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مؤسس بانک آینده از کشور فرار کرده است؟ + فیلم

آیا مدیرعامل بانک آینده از کشور فرار کرده است؟ + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی برخی رسانه‌های معاند خبر از فرار علی انصاری مؤسس بانک آینده از کشور داده‌اند.

نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر شبکه آموزش سیما درباره انتشار این شایعه گفت: انصاری روز گذشته در همایش امین الضرب حضور داشت.

وی اظهار کرد: وقتی خبرهایی که از لحاظ روانی و مالی مردم را نگران می‌کند ریشه یابی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که ریشه این شایعه‌ها در رسانه‌های معاند و خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: بغض آیت الله جوادی آملی از ربا در بانکهای کشور + فیلم

تقدیر از مؤسس بانک آینده در مراسم امین الضرب در روز گذشته + فیلم

انتهای پیام/

خبر کذب رسانه‌های معاند درباره فرار علی انصاری از ایران + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مؤسس بانک آینده از کشور فرار کرده است؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..