تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شش فوتبالیست باارزش‌تر از مسی دردنیا! +جدول

در این رده بندی لیونل مسی با ۱۷۱.۲ میلیون یورو در رده هفتم و رونالدو با ارزشی برابر با ۱۲۷.۲ میلیون یورو در رده نوزدهم قرار دارد. بالاتر از مسی نیز استرلینگ، محمد صلاح و پائولو دیبالا ایستاده اند

طبق گزارش موسسه تحقیقات فوتبال (CIES) که امروز منتشر شد، ۲۷ بازیکن دنیا ارزشی بالاتر از ۱۰۰ میلیون یورو دارند که در میان آن‌ها ۱۶ بازیکن در لیگ برتر انگلیس مشغول فوتبال هستند، ۵ بازیکن در لالیگا، ۳ بازیکن در سری آ. ایتالیا، دو بازیکن در لیگ فرانسه و یک بازیکن نیز در بوندسلیگا حضور دارند.

شش فوتبالیست باارزش‌تر از مسی دردنیا! +جدول

در این رده بندی لیونل مسی با ۱۷۱.۲ میلیون یورو در رده هفتم و رونالدو با ارزشی برابر با ۱۲۷.۲ میلیون یورو در رده نوزدهم قرار دارد. بالاتر از مسی نیز استرلینگ، محمد صلاح و پائولو دیبالا قرار دارند. سائول نیگز از اتلتیکو با ۹۰.۲ میلیون یورو نیز باارزش‌ترین فوتبالیست حال حاضر اسپانیا ارزیابی شده است. یازده کشور نیز در این رده بندی نماینده دارند. برزیل با شش فوتبالیست با ارزش، اول است. انگلیس و فرانسه ۵، آرژانتین، پرتغال و بلژیک دو و مصر، آلمان، سنگال، اروگوئه و ایتالیا نیز یک نماینده دارند.

شش فوتبالیست باارزش‌تر از مسی دردنیا! +جدول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شش فوتبالیست باارزش‌تر از مسی دردنیا! +جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..