تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فربیک: شایسته پیروزی بودیم نه شکست

۸۱۸۱۷۶

۱۹۶ بازدید

سرمربی هلندی عمان تیمش را مستحق شکست برابر ازبکستان نمی داند.

ایسنا: تیم ملی فوتبال عمان با آن که بازی خوبی را برابر ازبکستان به نمایش گذاشت اما با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

پیم فربیک، سرمربی هلندی عمان تیمش را شایسته شکست در این دیدار ندانست. او بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اصلا شایسته شکست نبودیم بلکه شایسته پیروزی بودیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. بعد از پیروزی ژاپن برابر ترکمنستان کار ما برای صعود به دور بعد سخت شده است.

فربیک: شایسته پیروزی بودیم نه شکست

سرمربی باتجربه عمان ادامه داد: با این شکست برای صعود به دور بعد باید در دو دیدار بعدی خود به پیروزی برسیم. بازی بسیار سختی برابر ژاپن خواهیم داشت. در دیدار امروز تن به شکست دادیم؛ چرا که در زدن توپ های آخر ناکام بودیم.

او در پایان گفت: به خوبی دفاع حریف را دور زدیم و فرصت های خوبی را خلق کردیم. نتوانستیم از فرصت های خوب خود استفاده کنیم. امیدوارم که در دیدار بعدی از فرصت های خود بهتر استفاده کنیم.ً




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فربیک: شایسته پیروزی بودیم نه شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..