تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح موضوع فتنه 98 خیانت به رهبری و جامعه است

مرتضی مبلغ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران معتقد است طرح بعضی موضوعات مانند فتنه 98، جنبه فرافکنی پیدا کرده‎است و مانند وقتی است که دزد، می‎گوید دزد را بگیر! درواقع فتنه‎گران اصلی مرتبا هشدار فتنه می‎دهند.

مبلغ همچنین می‎گوید: رهبری اخیرا هشدار دادند که آمریکا و ترامپ می‎خواهند در سال 98 کارهایی بکنند. جالب است که این فتنه‎گران داخلی به‌جای اینکه این خطرات را تبیین و تحلیل کنند، این مسئله را وارد رقابت‎های سیاسی داخلی می‎کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به آسیب‎زا بودن جریان‎ها و گروه‎های تند در عرصه سیاسی، می‎افزاید: همه باید متوجه فشارها و نقشه‎های دشمنان در منطقه باشند، اما آن‎ها برای رد گم‎کردن آدرس غلط می‎دهند و این موضوعات را به رقابت‎های داخلی تبدیل می‎کنند. چراکه می‎خواهند منافع نامشروعشان را از این طریق برطرف کنند.

مبلغ در ادامه تأکید می‎کند: طرح مبحث فتنه 98 یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و از طریق این تهمت‎ها  منافع باندی و نامشروع خود را تأمین ‎کنند.

او همچنین بر این باور است که این کارها ظلم به مردم و رهبری است.

آیت‎الله علم‌الهدی، نماینده ولی‎ فقیه در خراسان رضوی در خطبه‎های نماز جمعه هفتم دی‎ماه از فتنه 98 سخن به میان آورده و گفته بود :«  فتنه ۸۸ گذشت و ۹ سال نیز از آن سپری شد، اما آنچه برای ما مهم است فتنه ۹۸ است که در سال دهم فتنه ۸۸ است. مقام معظم رهبری در برخی فرمایشات خود اخیراً فرمودند که استکبار جهانی و دشمن در حال زمینه سازی و زمینه‌چینی است و دشمن درصدد است فتنه‌ای از نوع سال ۸۸ ایجاد کند و از اکنون نیز مشغول زمینه سازی برای آن فتنه است. »

 علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  در یادداشتی با عنوان «دوستان نادان ولایت فقیه» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود:« در روز ۲۱ آذر مقام رهبری گفتند دشمن خارجی همان طور که برای سال ۹۷ برنامه جنجال طراحی کرده بود و به هدف خود نرسید، برای سال ۹۸ هم طراحی کرده است. عده ای از این سخن ایشان تعبیر «فتنه ۹۸ » کردند و به نیروهای داخلی نسبت دادند. من در پاسخ سوال خبرنگار گفتم«از کسانی که فتنه ۹۸ را مطرح کرده‌اند بپرسید دوباره بناست چه فتنه ای را برپا کنند».عجیب است که عده ای بیمار روانی و سیاسی گفتند سخن من کنایه به رهبری بوده است، در حالی که اولاً ایشان نظر به دشمن خارجی داشتند و ثانیاً اساساً تعبیر «فتنه ۹۸» را به کار نبردند. اینها دوستان نادان ولایت فقیه هستند و به این اصل مهم ضربه می زنند. به قول شاعر: دشمن دانا به از نادان دوست. »

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی نیز در این باره به ایسنا گفته:«  طرح مباحثی مثل «فتنه ٩٨» منجر به ترغیب بیشتر دشمن برای ایجاد فتنه است. »

6060




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح موضوع فتنه 98 خیانت به رهبری و جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..