تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديدار مردمي فرماندار شهرستان ري با اهالي محله شهيد فدايي

فرماندار ويژه شهرستان ري همراه با شماري از مسئولان شهرستان با حضور در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) در محله شهید فدایی پای صحبت های مردم نشستند و از نزدیک با دغدغه های آنها آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما؛ مشکلاتی از جمله نبود محل تفریح و پارک ویژه بانوان ، فعال نبودن ایستگاه راه آهن ری ، فرسوده بودن منازل مسکونی و عدم اجازه براي ساخت بنای چند طبقه از موارد مطرح شده در اين نشست بود.

هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه با بيان اينکه ما جلساتی را با مردم در مساجد و مراکز جمعیتی برای شنیدن دغدغه های مردم برگزار می کنیم،گفت: امشب هم توفیق شد تا در حسینه علی اکبر(ع) محله شهیدفدایی در بین مردم باشیم و از نزدیک پاي صحبت مردم این محل بنشینیم.

وي افزود: ما بر این باوریم که ارزش مسئولیت ما در این است که با مردم در تماس باشیم و بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار ري تاکيد کرد: اصل کار خدمت صادقانه به مردم است و خدمت بی منت به مردم می تواند منتج به رضایت آنها از عملکرد دولت و مسئولان باشد و هم می تواند دلبستگی مردم به نظام و انقلاب را بیشتر می کند.

جمالي پور اظهارداشت: امروز صحبت های جدی و خوبی در این حسینیه مطرح و مشکلات مردم عنوان شد ، همچنین برخی خدماتی را که دولت انجام داده بود و مردم بی اطلاع بودند به این عزیزان اطلاع رسانی و باعث خوشحالی آنها شد.

وي گفت: فکر می کنم برگزاری جلسات حضوری با مردم هم برای مردم هم برای مسئولان مفيد است و امیدوار هستيم بتوانيم این برنامه را هر دوهفته یک بار در یکی از محلات برگزار کنيم.

جمالی پور در پایان گفت: حتما این نوع جلسات  مردمی را به عنوان یک اصل برای همه مدیران تعریف خواهیم کرد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديدار مردمي فرماندار شهرستان ري با اهالي محله شهيد فدايي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..