تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرامت زن بعد از انقلاب احیاء شد / دشمن به دنبال سیاه نمایی پیشرفت های ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام  علی اکبر سایری ظهر امروز در همایش بررسی دستاوردهای 40 ساله نظام جمهوری اسلامی در بخش بانوان که ویژه مبلغان حوزوی در سالن تبلیغات اسلامی گرگان  برگزارشد، اظهار کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مردم زحمات زیادی کشیدند و خون های زیادی به پای انقلاب  ریخته شده است.

وی با اشاره به حضور بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب، افزود:  در آن زمان بانوان زیادی شکنجه های فراوان زندان های رژیم منحوس پهلوی را تحمل کردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان گلستان تصریح کرد: دشمن بعد از انقلاب نیز بیکار ننشست،هر روز توطئه ای را برای نابودی انقلاب اسلامی از جمله طرح تجزیه، کودتا، ترور مطرح می کردند و شخصیت های مهم و کلیدی نظام را فدا کردیم.

سایری با بیان اینکه در آن زمان 35 کشور اجماع بین المللی در مقابل کشور ما قرار گرفتند، بیان کرد: هشت سال توان توسعه کشور ما را گرفتنداما بلافاصله بعد از آن به ساخت  و ترمیم زیر ساخت ها پرداختیم.

وی توطئه های همه ساله دشمنان هر نظامی را از پای در می آورد ، متذکرشد:  در این مدت نظام اسلامی هر روز باید توطئه های دشمن و سنگ اندازی های آنان را پاسخ می داد لذا با همه این موانع پیشرفت های شگرفی داشتیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه عده در کشور به دنبال سیاه نمایی هستند، خاطرنشان کرد: اینها آب در آسیاب دشمن می ریزند و زحمات چند دهه را نادیده می گیرند و فضا را آلوده می کنند تا مردم را نسبت به نظام بد بین کنندد ر حالی که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی  بیشمار است.

وی تاکبد کرد: دشمن به دنبال سیاه نمایی است تا پیشرفت های ماعرضه نشود و مردم به نظام  بدبین شوند، این وظیفه مبلغان است که این موضوعات را تبیین کننند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان ادامه داد: با وجود ایجاد موانع دشمن همواره سرمان بالا است و دستاوردها و پیشرفت های علمی در عرصه های مختلف داریم.

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب حرفی برای گفتن نداشتیم، افزود: امروز در صنایع هوافضا، پرتاب ماهواره، پزشکی، نانو تکنولوژیو موشکهای بالستیک و .. در دنیا سرآمد هستیم.

سایری در ادامه به نگاه و جایگاه عظمت زن در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کرامت زن بعد از انقلاب  احیاء و حقوق زن استیفا شد.

وی گفت: امروز بیش از 80 هزار طلبه زن در کشور وجود دارد و بیشاز 90 هزار دانش آموخته حوزه  وجود دارد که در قبل از انقلاب نبود.امروز ده ها دانشکده و دانشگاه ویژه بانوان در کشور فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان گلستان با بیان اینکه تعداد اساتید زن در قبل از انقلاب اندک بودف افزود: بعد از انقلاب 20 درصد اساتید دانشگاه ها از بانوان هستند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرامت زن بعد از انقلاب احیاء شد / دشمن به دنبال سیاه نمایی پیشرفت های ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..