تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Space Shooter : Galaxy Shooting 1.298 – بازی آرکید تیرانداز فضایی برای اندروید

Space Shooter یکی از اعتیادآورترین بازی های موبایل است که در سبک شوتر فضایی ارائه شده است و شما باید تیراندازی آتشین خود را به صورت مداوم انجام دهید. در این بازی حمله به کهکشان جز ماموریت های شما است و به صورت گیم پلی کلاسیک آن را تجربه خواهید کرد. زمینه گرافیکی بازی بهبود یافته است و صحنه های مبارزات مدرن تر و شدیدتر شده اند. اگر دلتان می خواهد که یک اکشن تمام عیار را تجربه کنید و گرافیک فوق العاده بازی را نظاره گر باشید، Space Shooter می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Space Shooter : Galaxy Shooting 1.298 Apk + Mod

کاور-Space-Shooter

*/ ]]> اسکرین-شات-space-shooter اسکرین-شات-space-shooter اسکرین-شات-space-shooter info

If you are a fan of space shooting games and like to simulate sky fire shooting, so Space shooter: Galaxy attack game is game for you. This is a game developed from classic arcade game genre, old game but with a new context, more vivid graphics, more modern combat scene, fiercer, more glamorous.

WHAT’S NEW
+ New Galaxy

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Space Shooter : Galaxy Shooting 1.298 – بازی آرکید تیرانداز فضایی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..