تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرجمعیت‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین محله تهران را بشناسید +اینفوگرافیک

پرجمعیت‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین محله تهران را بشناسید +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر شهر تهران به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای کشور و همچنین جزو شهرهای بزرگ دنیا به شمار می‌رود. تهران پایتخت ایران است و این کلانشهر با بیش از 8 میلیون نفر جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر غرب آسیا به‌شمار می‌رود.  جالب است بدانید که نام کلان‌شهر تهران به عنوان سومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه ثبت شده است.

تهران به عنوان شهری با اقلیم و آب‌وهوایی نیمه خشک شناخته می‌شود و گروه‌های قومیتی مختلفی در حال حاضر در آن سکونت دارند و البته بخشی از جمعیت ساکن پایتخت را هم خارجی‌ها و اتباع بیگانه از سایر کشورهای دنیا شامل می‌شوند. این شهر به عنوان بزرگ‌ترین شهر فارسی‌زبان جهان، نام گرفته و  اکثریت مردم تهران را فارسی زبانان تشکیل می‌دهند و دین اغلب مردم تهران را مذهب شیعه تشکیل می‌دهد و دیگر مذاهب نیز در کنار مسلمانان زندگی می‌‌کنند.

در ادامه این خبر یک اینفوگرافیک از کم جمعیت‌ترین و پر جمعیت‌ترین محله‌های شهر تهران را مشاهده می‌کنید که بر اساس آن پر جمعیت‌ترین محله پایتخت در منطقه ۴ با جمعیتی برابر با ۱۲۵ هزار نفر، محله تهران پارس غربی است.

بیشتر بخوانید: شهرهای عجیب ایران را بشناسید +اینفوگرافیک 

پرجمعیت‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین محله تهران را بشناسید +اینفوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرجمعیت‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین محله تهران را بشناسید +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..