تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ هزار بستنی برای ساخت دوچرخه خورده شد +فیلم

22 هزار بستنی برای ساخت دوچرخه خورده شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سون چائو جوان بااستعداد چینی دوچرخه‌ای به شکل اژد‌ها ساخته که مواد اصلی آن چوب‌بستنی است. او برای این دوچرخه از ۲۲ هزار چوب بستنی استفاده کرد و آن را به طرز فوق‌العاده‌ای کنار هم گذاشت.

چون این دوچرخه شبیه اژد‌ها طراحی شده، قادر به پراکنده کردن آتش و اسپری آب است و همچنین مجهز به ۳۱۰ چراغ LED تزئین شده هم است. طول دوچرخه ۲.۴۵ متر و وزن آن ۲۰ کیلوگرم است.

حرفه اصلی سون چائو ۴۱ ساله، جوشکاری قوس الکتریکی است، اما به دلیل استعدادی که در طراحی و کار با چوب دارد، اوقات فراغتش را به ساخت وسایلی با چوب می‌پردازد. او برای ساخت این دوچرخه اژد‌ها ۱۰ ماه وقت گذاشت.

انتهای پیام/

دوچرخه ای به شکل اژدها و با چوب بستنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ هزار بستنی برای ساخت دوچرخه خورده شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..