تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعال سیاسی اصولگرا: احمدی‌نژاد و هم‌پیاله‌هایش دنبال جمع کردن ضدانقلاب هستند

احمد کریمی اصفهانی در خصوص درخواست تجمع از سوی محمود احمدی‌نژاد برای مخالفت با سیاست‌های دولت، گفت: قطعا امروز مشخص شده که نوع فسادهایی که در دو دوره احمدی‌نژاد رخ داده به مراتب بیشتر از هر دوره دیگری است. ضمن اینکه باید بدانیم قصد ایشان گرفتن مجوز از وزارت کشور نیست بلکه می‌خواهد درخواست بدهد، وزارت کشور موافقت نکند و در نهایت این را به عنوان یک اهرم برای فشار یا برای طرح موضوع در محافل مختلف استفاده کند.

وی ادامه داد: وی می‌داند وزارت کشور به این نوع تجمعات که با مصالح نظام مغایرت دارد و شورای امنیت نیز موافقت نخواهد کرد، مجوز نمی‌دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: این نکته حائز اهمیت است که احمدی‌نژاد دیگر طرفدار زیادی ندارد و وضعیت او وضعیت خوبی نیست.  او توقع دارد و می‌خواهد در این مسیر ضدانقلاب را جمع کرده و اعتراض و مشکلات ضدانقلاب را به عنوان طرفداران خود مطرح کند. اگر در گذشته مساله طرفداری اصولگرایان از ایشان مطرح بود، امروز دیگر این مساله محلی از اعراب ندارد.

وی افزود: اگرچه به واسطه تحولات ارزی امروز شرایط اقتصادی در وضعیت خوبی نیست و تورم بالا رفته و معیشت مردم با مشکل مواجه شده که بسیار طبیعی است؛ اما این مساله چه ربطی به تجمع برگزار کردن از سوی آقای احمدی‌نژاد دارد؟ ایشان می‌خواهد جمعیت ضد انقلاب را با یک بخشی از افرادی که فشار اقتصادی روی‌شان زیاد شده جمع کرده و این را به موضوع و چالشی سیاسی تبدیل کند.

کریمی‌اصفهانی ادامه داد: ما به چهلمین سال پیروزی انقلاب نزدیک می‌شویم و باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که دشمن کشور را هدف گرفته است و به دنبال ایجاد التهاب است. در این شرایط طبیعی است که دوستداران انقلاب به دنبال ایجاد التهاب نخواهند بود. احمدی‌نژاد و هم پیاله‌هایش همواره به دنبال ایجاد التهاب در جامعه هستند تا با این شرایط بتوانند روی موج سوار شده و اهداف خود را دنبال کنند.

214219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعال سیاسی اصولگرا: احمدی‌نژاد و هم‌پیاله‌هایش دنبال جمع کردن ضدانقلاب هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..