تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردان خدمات استانداران مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستم

قدردان خدمات استانداران مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تعدادی از استانداران مشمول اجرای آن شدند که حق این بود که خودم شخصا در مراسم تکریم و معارفه آن‌ها حضور پیدا کنم.

وی افزود: به‌دلیل مشغله کاری و تعدد سفرها‌، از تمامی استانداران و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها که متقاضی حضور بنده در مراسم تکریم و معارفه استانداران بودند عذر‌خواهی می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه خراسان رضوی آخرین استانی است که استاندار آن معارفه می‌شود؛ تاکید کرد: به نمایندگی از تمامی استانداران در مشهد الرضا (ع) حضور یافتم.

رحمانی فضلی ضمن تقدیر از خدمات شایسته علی‌رضا رشیدیان استاندار سابق خراسان‌رضوی، تصریح کرد: علی‌رضا رزم حسینی نیز از استانداران بسیار موفق است که تجارب خوبی در استان کرمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم استاندار جدید خراسان‌رضوی با همراهی تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، تحت توجهات و عنایات خاص امام رضا‌(ع) در پیشبرد اهداف دولت و خدمت به زائران و مجاوران موفق باشد.

انتهای پیام//ف.ح

وزیر کشور در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردان خدمات استانداران مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..