تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نه مجلس و نه رسانه ملی هیچکدام ممنوع التصویری آقای زائری را نخواسته‌اند

عضو شورای نظارت برسازمان صداوسیما با رد برخی خبرسازی‌ها:

نه مجلس و نه رسانه ملی هیچکدام ممنوع التصویری آقای زائری را نخواسته‌اندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، غلامرضا کاتب عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تاکید کرد: نه هیات رییسه مجلس و نه مسئولان سازمان صداو سیما هیچکدام خواستار ممنوع التصویری آقای زائری نبوده و نیستند، اما آنچه که مد نظر دو طرف بوده این است که افرادی که قدرت تطبیق خود را با اخلاق، چارچوب‌ها و مصالح کشور در تریبون‌های حساس کشوری ندارند نباید در برنامه‌های زنده تلویزیونی شرکت کنند و بهتر است در برنامه ضبطی حاضر شوند.

وی بر رعایت چارچوب و خط قرمز‌های کشور در رسانه‌های مختلف به ویژه رسانه ملی تاکید و تصریح کرد: وقتی یک مهمان یا کارشناسی در برنامه زنده تلویزیونی حضور می‌یابد باید بداند که مسئولیت صحبت‌ها و اظهار نظرهایش برعهده خودش است و به همین علت باید به چارچوب‌های اخلاقی، دینی و منافع و مصالح کشور به صورت ویژه توجه کند.

عضو شورای نظارت برصدا وسیما با بیان اینکه درجلسه اخیر هیات رییس مجلس با مسئولان ارشد صدا وسیما و اعضای هیات نظارت بر صدا وسیما همگی بر رعایت چارچوب‌ها، مصالح کشور و منافع ملی درهمه تریبون‌ها به ویژه بر آنتن رسانه ملی تاکید داشتند، افزود: در این جلسه هیچ کس درباره ممنوع التصویری فرد یا افرادی صحبت نکرد فقط بر رعایت این چارچوب‌ها تاکید شد و اینکه اگر کسی به تجربه ثابت کرده است نمی‌تواند خود را برروی آنتن زنده به لحاظ رعایت چارچوب‌ها و مصالح کشور کنترل کند بهتر است دربرنامه‌های غیرزنده و ضبطی حاضر شود.

کاتب در پایان با بیان اینکه شایسته است همه ما به قواعد جلسه محرمانه و حفظ امانت دراین جلسات پایبند باشیم گفت: اگر در جلساتی دراین سطح رعایت امانت نشود نمی‌توان تصمیمات درست و راهبردی برای کشور گرفت و همه باید دلسوزانه به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نه مجلس و نه رسانه ملی هیچکدام ممنوع التصویری آقای زائری را نخواسته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..