تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری و راه دسترسی در سنگان

مجتمع سنگ آهن سنگان برای اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری و راه دسترسی، مناقصه عمومی یک مرحله‌ای برگزار می‌کند

به گزارش شمانیوز: مجتمع سنگ آهن سنگان در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، موضوع اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری به روش وایرلاین به همراه احداث راه دسترسی و سکوی حفاری به متراژ ۲۰ هزار را برگزار کند.
اشخاص حقوقی واجد شرایط می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد ارزیابی کیفی اقدام کنند.
اسناد ارزیابی کیفی از تاریخ ۱۸ دی ۹۷ تا ۲۳ دی ۹۷ در ساعات اداری (ساعت ۱۶) از طریق سامانه مذکور به فروش می‌رسد. مهلت بارگذاری اسناد در این سامانه، ۱۰ بهمن ۹۷ است. همچنین متقاضیان علاوه بر بارگذاری، باید اصل اسناد و مدارک را به آدرس تهران- خیابان سهروردی شمالی- خیابان هویزه شرقی- شماره ۳۳- مجتمع سنگ آهن سنگان (تلفن: ۸۱۴۹۲۰۰۰-۰۲۱) تا تاریخ مذکور به صورت مهر و موم ارسال کنند.

منبع:سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری و راه دسترسی در سنگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..