تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گام نخست برای تسهیل سفرهای هوایی بین مناطق آزاد

مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پرواز کیش-آبادان-کیش از ۲۰ دی به عنوان گام نخست اتصال هوایی مناطق آزاد کشور به یکدیگر خبر داد.

غلامرضا دهقانی زاده در این باره گفت: برقراری این پرواز یکی از اولین خروجی های جلسه فرودگاه های مناطق آزاد در نمایشگاه هوایی کیش است که در آن جلسه مقرر شده بود فرودگاه های مناطق آزاد کشور به یکدیگر متصل شوند.

با برقراری این پرواز این امکان به وجود می آید که شهروندان عراقی بدون نیاز به ویزا به منطقه آزاد آبادان وارد شده و با پرواز به منطقه آزاد کیش سفر کنند.

دهقانی زاده از پیگیری برای برقراری پرواز به سایر مناطق آزاد نیز خبر داد و گفت: پرواز بعدی که پیگیر برقراری آن هستیم به مقصد منطقه آزاد ماکو خواهد بود. به این طریق با همکاری مناطق آزاد اروند و ماکو امکان برقراری تورهای ترکیبی ایران و ترکیه برای ساکنان کشورهای حاشیه خلیج فارس ایجاد می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گام نخست برای تسهیل سفرهای هوایی بین مناطق آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..