تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




16 رویداد ورزشی در جشنواره زمستان بیدار اردبیل برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری ۱۶ رویداد ورزشی همزمان با جشنواره زمستان بیدار در سراسر استان اردبیل خبر داد.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه هماهنگی برنامه های زمستان بیدار تصریح کرد: «از این تعداد ۵ برنامه در شهرستان سرعین، ۴ برنامه در شهرستان خلخال، و ۷ برنامه دیگر نیز در شهرستان های اردبیل، گرمی، مشکین شهر و کوثر برگزار خواهد شد.»

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تصریح کرد: «برگزاری مسابقه تراپ و اجرای مسابقه بازی های بومی محلی (قارگوله) در 14 دی در روستای خمس خلخال، اجرای بازی های 4 گانه بومی و محلی در 21 دی ماه در بوم گردی شوون گرمی و کاروان فرهنگی، ورزشی نشاط زمستانه در 24 دی ماه و صعود زمستانه به سبلان در روزهای 11 و 12 بهمن در سرعین پیش بینی شده است.»

همزمان با 11 و 12 بهمن ماه صعود زمستانه به سبلان در مشکین شهر و همچنین صعود زمستانه به آق داغ در خلخال برنامه ریزی شده که صعود به قله آق داغ انجام شد.

او به برگزاری مسابقه ملی تیراندازی با کمان سنتی (جام قزلباش) در مشکین شهر در 10 بهمن ماه اشاره کرد و افزود: مسابقه ملی تیراندازی با کمان سنتی (جام آرش) در 11 بهمن ماه در خلخال و مسابقه ملی تیراندازی با کمان سنتی (جام شاه اسماعیل) در سرعین در 12 بهمن ماه برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل از برگزاری مسابقه اسکی روی برف و مسابقه والیبال روی برف در سرعین در فاصله زمانی 17 تا 19 بهمن ماه خبر داد و گفت: «نمایشگاه ورزش و جوانان نیز در نگارخانه خطایی اردبیل از 29 بهمن تا 3 اسفند ماه برگزار خواهد شد.»

او با اشاره به برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در پارک شهر کوثر و در تاریخ 15 اسفند ماه بیان کرد: جشنواره احیای بازی سنتی فراموش شده در روستای ثمرین همزمان با 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

فلاحی همچنین به برگزاری جشنواره شوی اسب های بومی استان در سد گیلارلو شهرستان گرمی همزمان با 23 اسفند اشاره کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل متذکر شد: هدف اصلی ما از برگزاری این برنامه ها معرفی جاذبه های زمستانی استان اردبیل است که در این راستا برنامه های مختلف دیگری نیز در حال برگزاری است.

قابلیت های زمستانی استان اردبیل همانند جاذبه های تابستانی قابل توجه است که در این خصوص اقدامات ویژه ای نیز جهت تامین زیرساخت ها برای استفاده بهینه گردشگران و مسافران در حال انجام است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «16 رویداد ورزشی در جشنواره زمستان بیدار اردبیل برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..