تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات یکی از شکات دومان‌توکان درباره کیفیت وثیقه‌گذاری متهم فراری

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، یکی از شاکیان پرونده کلاهبرداری شبکه‌ای توسط شرکت سرمایه پیشروی دومان‌توکان در ابتدای دومین جلسه رسیدگی به اتهامات 5 متهم این پرونده طی اظهاراتی گفت: یکی از سرمایه‌گذاران توانسته حساب مدیران شرکت را رصد کند؛ در یکی از حسابها 90 میلیارد پول مشاهده کرده بود که بعد از آن، آن حساب خالی شد. 

وی با اشاره به اینکه دومان سهند متهم ردیف اول پرونده به فرزند یکی از سرمایه‌گذاران گفته است که 270 میلیارد پول دارد و در صورت آزادی می‌تواند مطالبات را پرداخت کند، افزود: به کس دیگری گفته که پروژه‌ها پوششی است و اصل پولها در بورس‌های خارجی سرمایه‌گذاری شده است.

این شاکی با اشاره به اینکه متهم پروژه‌های نیمه‌کار‌ه‌ای مانند هتل ستاره کیش و صرافی دومان‌توکان را دارد گفت: متهم اظهار کرده است که طلب‌هایی نیز دارد که باید علیه بدهکاران اقامه دعوی کند و آنها را بستاند. 

این شاکی پرونده با اشاره به حدیثی که اقرار عقلا را علیه خودشان جایز می‌شمارد به اظهار متهم ردیف اول پرونده مبنی بر اینکه توانایی پرداخت اصل و سود و خسارت سرمایه مردم را دارد اشاره کرد و افزود: انتظار داریم دادگاه این مسئله را پیگیری کند. حقوق‌های غیرمتعارف و پورسانت‌هایی که به مشاوران پرداخت شده است را بازگرداند. 

وی همچنین خواستار جلب ندا مختارزاده متهم ردیف پنجم این پرونده توسط پلیس بین‌الملل شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات یکی از شکات دومان‌توکان درباره کیفیت وثیقه‌گذاری متهم فراری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..