تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه تارت سیب و پنیر بسیار خوشمزه

تارت سیب و پنیر

آموزش تهیه تارت سیب و پنیر

تارت سیب و پنیر دسری بسیاری خوشمزه است و از پنیر چدار و آب سیب تهیه می شود و می توانید آن در منزل درست کنید و طرز تهیه آن را در بخش آشپزی تاپ ناز مشاهده می کنید.

مواد لازم برای تارت سیب و پنیر سیب پوست گرفته و خرد شده 1 عدد بزرگ خمیر فیلو به مقدار لازم پنیر چدار مکعبی خرد شده 115 گرم کره 3 قاشق غذاخوری پسته خرد شده 3 قاشق غذاخوری موسیر خرد شده 2 عدد کرن بری خشک خرد شده 2 قاشق غذاخوری در صورت تمایل برگ اویشن تازه خر شده 1 قاشق غذاخور طرز تهیه تارت سیب و پنیر

دمای فر را روی 200 درجه قرار دهید و بگذارید گرم شود.

خمیر فیلو را به قطر نیم سانتی متر باز کنید و به دایره های 9 سانتی متری قالب بزنید.

10 عدد خمیر برای تارت هایتان نیاز دارید.

خیمرها را در قالب های مافین که چرب نشده بگذارید و فرم دهید.

سیب و پنیر را مخلوط کنید و کنار بگذارید.

کره را بر روی حرارت ذوب کنید و موسیرها را اضافه کنید ئ 2 تا 4 دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا نزم شوند و سپس از روی حرارت بردارید و به مخلوط سیب و پنیر اضافه کنید و هم بزنید.

هر خمیر تارت را با یک قاشق سرپر از مخلوط سیب پر کنید و به مدت 24 تا 27 دقیقه در فر قرار دهید تا روی انها طلایی شود و پنیر ذوب شود.

پس از پتخت در حدود 5 دقیقه کناری قرار دهید تا خنک شود و سپس از قالب خارج کنید.

پسته، آویشن و کرن بری را با هم مخلوط کنید و بر روی هر تارت 1 قاشق چای خوری مخلوط بریزید و گرم سرو کنید.

بیشتر : طرز تهیه تارت شکلات نارگیل بیسار خوش طعم برای عصرانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه تارت سیب و پنیر بسیار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..