تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام اعضای جامعه مدرسین به قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد فرخ‌فال با اشاره به فرا‌رسیدن سال روز قیام ۱۹ دی گفت: امام (ره) با صلابت فرمودند: نماینده استکبار و عنصری که این همه بلا و مصیبت بر مردم وارد کرده باید از کشور خارج شود.

وی افزود: قیام ۱۹ دی ماه سال ۵۶ زمینه احساس تکلیف سایر مردم در شهر‌های مختلف را فراهم کرد، این جریان زمینه خروج تفاله استعمار و استکبار از کشور و بستر لازم برای ورود نور ولایت به کشور را مهیا کرد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: ساواک تصور می‌کرد با توهین به روحانیت و امام خمینی (ره) می‌تواند جریان انقلاب اسلامی را نابود کند، اما سفره انقلاب به خواست خداوند و نفس رحمانی امام راحل رژیم شاه را نابود کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه استقلال و عزت از برکات ورود اسلام به سرزمین ماست، گفت: امروز خلف صالح امام خمینی (ره)، آیت‌الله خامنه‌ای علم انقلاب را به دست گرفته و در همه فراز و نشیب‌ها، این کشتی نجات را هدایت کرده و آنچه که در قله رفیع هدف امام (ره) بود برای جامعه اسلامی و دنیا تبیین می‌کنند.

آیت‌الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرا‌رسیدن سال روز قیام خونین ۱۹ دی گفت:باید عناصری که در ۱۹ دی ماه چنین شکوهی را آفریدند تقویت کنیم، ولایت‌مداری و تبعیت از رهبر انقلاب نیاز امروز جامعه است و سبب تشخیص به‌موقع توطئه‌ها و حفظ انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر دشمن افزود: هنگام نیاز به‌عرصه آمدن یکی از موضوعات است که اگر مورد توجه واقع شود، راهگشای ما در برابر نفوذ دشمن می‌شود.

آیت الله  رجبی تصریح کرد: قیام ۱۹ دی درس خوبی است که ملت ما باید آن را نصب‌العین خود قرار دهد که چگونه می‌توان با دست خالی ولی عزمی مستحکم و با ولایت‌مداری بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرا‌رسیدن سال روز قیام خونین ۱۹ دی گفت:مردم با اراده خود یاد و خاطره واقعه ۱۹ دی را گرامی می‌دارند و به آن افتخار می‌کنند، آن‌ها با برگزاری این گرامی‌داشت حقانیت و پافشاری خود بر انقلاب اسلامی را تبیین می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران‌ دوست ندارد یاد ۱۹ دی فراموش شود و در حفظ این تاریخ در انقلاب کشور کوشش می‌کنند زیرا آن‌ها درصدد نگهداری افتخارات خود هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف قیام خونین ۱۹ دی عنوان کرد: این قیام مردمی برای دفاع از حریم مرجعیت رخ داد و مشت کوبنده و مستحکم بر دهان بدخواهان و فریبکاران روزگار بود، باید در نظر داشت که این قیام به دست خود مردم شکل گرفت.

آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: کشور ایران بر خلاف سایر نقاط جهان با نظم و اراده مردمی اداره می‌شود، تمام مجامع عمومی جهانی می‌دانند که ایران به اراده پشت میزنشین‌ها اداره نمی‌شود و مردم به میل و اراده خود سرنوشت کشورشان را اداره می‌کنند.

انتهای پیام/ الف

اعضای جامعه مدرسین به قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶ پیام دادند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام اعضای جامعه مدرسین به قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..