تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود World Beast War 1.047 – بازی شبیه ساز جنگ جهانی هیولا برای اندروید

World Beast War یک اثر ماجراجویانه RPG است که می توانید با ایجاد، ادغام و ترکیب هیولاهای تکامل یافته به مصاف دشمنان خود بروید و یک جنگ خونین را پیروز شوید. شما باید تیمی از هیولاها را برای غلبه بر شهر بسازید و سعی کنید که با گیم پلی بازی همراه شوید. جانوران خشمگین زیادی در بازی وجود دارند که سر راه شما قرار می گیرند و باید از روش های مختلف برای شکست دادن آنها استفاده کنید. هیولاها کلاسیک و منحصربفردی را همچون گوریل شاه و مارمولک خواهید دید که حس خوبی تداعی می کنند و کنترلشان واقعا جذاب است.

با دانلود بازی World Beast War قادر خواهید بود که هیولای منحصربفرد خود را بسازید و در برابر دشمنان قوی تر شانسی برای پیروزی داشته باشید. جمع آوری کلکسیونی از هیولاها یکی از جذاب ترین بخش های بازی است و می توانید در آخر آنها را مشاهده کنید و دوباره مراحل را تجربه کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

World Beast War 1.047 Apk + Mod

کاور-World-Beast-War

*/ ]]> اسکرین-شات-World-Beast-War اسکرین-شات-World-Beast-War info

World Beast War is an idle RPG where your monsters are created, merged, evolved and sent to battle in a war to reclaim the Earth. Merge monsters to build the ultimate rampaging team!

Beasts rage and battle across the screen, including classic monsters like King Gorilla, Lizard God and more! Tap your beast to send it into battle or drag it onto another to combine them into a new, unique monster. Collect monsters and their lost articles to upgrade your beasts and defeat stronger foes.

WHAT’S NEW
Game update notice:
1. Decreased price for Production Machine upgrade – reward refund of the price difference will be made to previous buyers.
2. Added possibility to move between stages 1 and 1901.
3. Adjusted Conquest measurement section – Conquest is shown in the ranking list section.
4. Fixed bugs and improved stability.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود World Beast War 1.047 – بازی شبیه ساز جنگ جهانی هیولا برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..