تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از شکایات مجدد پسر مرحوم کیا رستمی+ سند

اخرین جزئیات از شکایات مجدد پسر مرحوم کیا رستمی+ سندفتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پرونده مرحوم کیارستمی یک‌سال پیش بسته شده و همان زمان کار‌های کارشناسی در پزشکی قانونی و نظام پزشکی به طور کامل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار ما این نیست که سازمان نظام پزشکی رای مورد دلخواه فرد یا گروهی را بدهد، ادامه داد: اگر فردی از خانواده مرحوم کیا‌رستمی پرونده پدرش را طلب کند، ما بر اساس قانون پرورنده را به طور کامل در اختیار آن‌ فرد قرار می‌دهیم و از نظر نظام پزشکی فرقی نمی‌کند که شاکی پرونده چه کسی باشد.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی افزود: سازمان نظام پزشکی در خصوص پرونده مرحوم کیا رستمی سه بار گزارشی مفصل به وزیر سابق فرستاده شده است و پرونده بسته و حکم صادر شده است.

جنیدی/ اخرین جزئیات از شکایات مجدد پسر مرحوم کیا رستمی

انتهای پیام/

شکایات پسر مرحوم کیا رستمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از شکایات مجدد پسر مرحوم کیا رستمی+ سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..