تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از مدیر شبکه ۳ سیما

جناب آقای علی فروغی
ریاست محترم شبکه سوم سیما
با عرض سلام و صلوات بر محمد و آل محمد.
مراقب باشید وسوسه‌ی  دشمن در فضای عمومی زندگی تأثیر نگذارد، نفوذ دشمن نتواند در صفوف یکپارچه‌ی جوانان مؤمن اختلال ایجاد کند. در همه بخش‌ها - امروز در بخش‌های فضای مجازی و در بقیه‌ی زمینه ها- دشمن بشدت فعال است. البته تلاش دشمن، مایوسانه است؛ این را از سخنان آن‌ها کاملا میشود فهمید؛ اما تلاش میکنند. باید بایستید، باید از خودتان آمادگی و اقتدار نشان بدهید، باید ابتکار خودتان و انگیزه‌ی خودتان را در بخش‌های مختلف به کار ببندید؛ خدای متعال به شما کمک خواهد کرد.» حضرت امام خامنه‌ای مدظله

فتنه و نفوذ از عبرت‌های مهم تاریخی است

مسئله فتنه و نفوذ از عبرت‌های مهم تاریخی است که مطالعه و پرداختن به آن موجب آشنایی با کید و حیله‌ی دشمنان اسلام و ایران و نتیجتا باعث پیشرفت و بلوغ سیاسی نخبگان و مردم و ایضا کمک به تحلیل درست و تصمیم گیری به جا میگردد. این مهم همواره مورد تاکید و توصیه مقام معظم رهبری نیز بوده است. با این توصیفات، وظیفه رسانه ملی خصوصا شبکه سه سیما در بازتاب عملکرد درخشان و اهداف بلند انقلاب اسلامی در راستای افزایش امید و خنثی کردن توطئه دشمنان بر کسی پوشیده نیست. مستند خارج از دید ۱ و ۲، که به دو موضوع فتنه و نفوذ با قلمی روان و شیوا، محتوایی عمیق و قابل استفاده و نیز روایتی جذاب و مرتب پرداخته است از منابع درخور استفاده جهت مطالعه موضوعات صدر الاشاره می‌باشد که حقیقتا انتشار آن توسط شبکه سوم سیما بعنوان بزرگترین شبکه تلویزیونی کشور، اقدامی بسیار مناسب در جهت اشاعه آن است.

پخش مستند مذکور، در راستای بصیرت افزایی، بخشی از فعالیت‌های انقلابی شبکه سه می‌باشد که موجبات خرسندی و دلگرمی مردم عزیز انقلابی ایران و همچنین قشر دانشگاهی و دانشجویان را فراهم نموده است.  بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از حضرتعالی و همه دست اندرکارانی که در راستای روشنگری و بصیرت افزائی تلاش می‌کنند، بابت این اقدام شایسته تشکر می‌نماید و از خداوند تبارک و تعالی مزید توفیقات را برای جنابعالی خواهانیم. امید است شاهد استمرار اینگونه فعالیت‌ها نیز در همه ایام سال باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از مدیر شبکه ۳ سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..