تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز جشنواره با «غلامرضا تختی» و پایان راه با «رد خون»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم قرعه کشی برنامه نمایش فیلم‌ها در سالن رسانه‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امروز با حضور جمعی از سینماگران، اهالی رسانه و منتقدان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن برعهده محمد سلوکی بود، زمان نمایش فیلم‌های جشنواره در سالن رسانه‌ها توسط فیلم‌سازان حاضر و اهالی رسانه قرعه کشی شد که براساس جدول تنظیم شده از چهارشنبه ۱۰ بهمن تا یکشنبه ۲۱ بهمن فیلم‌ها در چهار سانس برای اهالی رسانه نمایش داده می‌شوند.‌

همچنین بر طبق جدول، مجریان نشست‌های خبری که فرزاد حسنی، محمود گبرلو، احسان کرمی و منصور ضابطیان و حمیدرضا مدقق معرفی شده بودند، هر کدام دو روز مسئولیت برگزاری نشست‌ها را برعهده دارند.

تهیه کننده «خانه‌ای برای تو» هنگام قرعه کشی فیلمش نسبت به نحوه برخورد با فیلم‌های مستند گفت: به نظرم فیلم‌های مستند و کوتاه و پویانمایی در جشنواره برای خالی نبودن عریضه است و این مراسم قرعه کشی نیست چون شرایط برابر برای همه فیلم ها برقرار نبود.

رسول صدرعاملی، علیرضا شجاع نوری، آذر معماریان، کامران ملکی، رها رستمی فرزند زنده‌یاد رضا رستمی (روزنامه‌نگار)، فریدون جیرانی، امید معلم، جواد رضویان، سید جمال ساداتیان، مرتضی علی عباس میرزایی، بهناز جعفری، سید محمود رضوی، میلاد صدرعاملی، علی اعلایی، آزیتا موگویی مونا زندی حقیقی و.... از جمله حاضران در این مراسم بودند.

لازم به ذکر است زمان آغاز نمایش فیلم‌ها هنوز اعلام نشده است.

۲۴۱۲۴۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز جشنواره با «غلامرضا تختی» و پایان راه با «رد خون»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..