تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه جدید فروشگاه اندرویدی «اول مارکت» رونمایی شد

در این اپلیکیشن علاوه بر طراحی جذاب و کاربرپسند، کاربران با پنل کاربری به امکانات متنوعی برای مشاهده سوابق خرید، کد قرعه کشی، تراکنش های بانکی و غیربانکی و... دسترسی خواهند داشت.

نسخه جدید اپلیکیشن « اول مارکت » با ایجاد پروفایل کاربری، امکان مشاهده جوایز و نیز مشاهده لیست برندگان دوره های قبل را فراهم می کند.

درج فعالیت های اول مارکت در صفحه اخبار، ارائه دسته بندی متنوع جهت دسترسی آسان، ثبت امتیاز و نظرات کاربران و نیز داشتن جستجوگر سریع و هوشمند، از دیگر ویژگی های نسخه جدید اپلیکیشن اول مارکت است.

کاربران می توانند به راحتی با انتخاب یکی از 3 روش این اپلیکیشن را نصب کرده و از ویژگیهای آن استفاده کنند.

دانلود اول مارکت با کلیک روی لینک زیر و دریافت اپلیکیشن به صورت مستقیم ممکن است.

درهمین حال کاربران می توانند با ارسال عدد 11 به 3080 لینک دانلود اپلیکیشن « اول مارکت » را دریافت کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنند.

همچنین امکان اسکن این اپلیکیشن با تلفن همراه و تصویر QR-Code ممکن شده است.

اول مارکت

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه جدید فروشگاه اندرویدی «اول مارکت» رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..