تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو با سرمربی بایرن مونیخ دیدار کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با مربیان باشگاه بایرن مونیخ آلمان دیدار کردند.

برانکو با سرمربی بایرن مونیخ دیدار کردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس که برای تمرینات نیم فصل راهی کشور قطر شده و کمپ اسپایر دوحه را برای تمرین این تیم انتخاب کرده است.

در جریان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو ایووانکویچ سرمربی این تیم با نیکو کواچ و دیگر مربیان باشگاه بزرگ بایرن مونیخ دیدار کرد و به خوش و بش با او پرداخت.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی کمپ اسپایر دوحه را برای تمرینات خود انتخاب کرده است که تیم‌های بزرگ دیگری همچون بایرن مونیخ، پی اس وی آیندهوون و تیم فوتبال پاریس سن ژرمن نیز در کنار این تیم در حال تمرینات نیم فصل خود هستند.

بیشتر بخوانید:

آغاز تمرینات پرسپولیسی ها در دوحه/ همسایگی آیندهوونی‌ها با شاگردان برانکو

غیبت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در ترکیب تیم ملی فوتبال عراق

رکوردشکنی مهاجم جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

انتهای پیام/

خوش و بش برانکو با سرمربی بایرن مونیخ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو با سرمربی بایرن مونیخ دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..