تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهت حمایت از سهراب مرادی به عنوان بهترین وزنه بردار جهان اینجا کلیک کنید

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مطابق سال‌های گذشته، نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال را راه‌اندازی کرده و کاربران با نظرات خود می‌توانند بهترین وزنه‌بردار جهان را در سال ۲۰۱۸ انتخاب کنند.

به گزارش شمانیوز، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مطابق سال‌های گذشته، نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال را راه‌اندازی کرده و کاربران با نظرات خود می‌توانند بهترین وزنه‌بردار جهان را در سال ۲۰۱۸ انتخاب کنند.

در بخش مردان، سهراب مرادی از ایران جزو کاندیدا‌ها است که برای به دست آوردن این عنوان باید با چهار وزنه‌بردار دیگر به رقابت بپردازد.

آخرین مهلت شرکت در این نظرسنجی تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ است و سهراب مرادی برای رسیدن به این عنوان به حمایت مردم نیاز دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهت حمایت از سهراب مرادی به عنوان بهترین وزنه بردار جهان اینجا کلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..