تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال چند میلیونی در فوتسال/ وقتی یک امضا می‌تواند صفر‌های قیمت یک تیم را حذف کند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جنجال و درگیری در قالب دیدارهای فوتسال تیم های شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان به دلیل اعتراضاتی مبنی بر سوء مدیریت مسئولانی همانند کاظم سلیمانی جنجال تازه ای به راه انداخته است و برخی  به دنبال حذف و رد تیم ها به دسته های پایین تر هستند.

اما این کار می تواند علاوه بر حذف تیم از عرصه رقابت ها خسارات جبران ناپذیری را برای تیم ها ایجاد کند. باشگاه هایی که هزینه های نسبتا فراوانی را برای جذب بازیکن، نقل و انتقالات برای حضور در دیدارها و حتی شرکت در مسابقات سالیانه لیگ برتر فوتسال کشورمان پرداخت می کنند و به نوعی به عنوان برند شناخته می شوند. اما عملکرد و تصمیمات اشتباه مدیران کمیته فوتسال کشورمان می تواند زحمات و دستاورد های بسیاری را از بین ببرد.

در روزهایی که فوتسال ایران به دلیل مشکلات مالی دچار روزهای تاریکی شده و دیدارهای حساس تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتسال برزیل که مقام اول جهان را در اختیار دارد به دلیل مشکلات مالی لغو می شود، لیگ برتر فوتسال کشورمان اما شرایط بدتری نسبت به تیم ملی فوتسال دارد.

علیزاده:سلیمانی هر ثانیه برای خود قانون وضع می کند/سلیمانی:پول ندهند به لیگ یک می روند

مشکلات داخلی روز افزون اعضای هیئت مدیره کمیته فوتسال

کمیته فوتسال کشورمان در حال حاضر ۲ عضو خود یعنی علی کفاشیان و عباس ترابیان را به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از دست داده و در روزهایی که باید پرونده و وضعیت برنامه های آینده تیم های ملی و تیم های پایه فوتسال کشورمان مشخص شود، هیچ فردی جایگزین آن ها نشده است.

علیزاده:سلیمانی هر ثانیه برای خود قانون وضع می کند/سلیمانی:پول ندهند به لیگ یک می روند

سابقه درخشان مسئولان در تخریب

البته اختلافات داخلی مسئولان نیز با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است و برخی اتفاقات سبب می شود فوتسال ایران تیم های بیشتری همانند تاسیسات دریایی و شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان که سابقه درخشانی در مسابقات آسیایی و جهانی دارند را از دست بدهد.

علیزاده:سلیمانی هر ثانیه برای خود قانون وضع می کند/سلیمانی:پول ندهند به لیگ یک می روند

گزینه تخریب جدید مشخص شد

یکی از مسئولان کمیته فوتسال اظهار نظر جالبی درباره  تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و همچنین کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ را دارد داشته است و خواستار  انتقال تیم به دسته های پایین تر شد. مقاومت قرچک برخلاف سایر تیم ها طرفداران فراوانی دارد و نزدیک به 3 هزار هوادار در دیدار های این تیم حضور می یابند.

بسیاری از تیم های فوتسال کشورمان به تازگی دچار مشکلات مالی شده اند و به نوعی ترک صحنه را گزینه بهتری نسبت به حضور در میادین مسابقات می دانند. تیم فوتسال مقاومت قرچک در هفته های اخیر لیگ برتر فوتسال کشورمان همانند سایر تیم ها دچار مشکل شده است. کاظم سلیمانی ، دبیر کمیته فوتسال اظهار نظر جالبی درباره با این موضوع داشت و گفت: اگر نتوانند طبق قوانین پول حق حضور در مسابقات را پراخت کرده و  توانایی مالی برای حضور در رقابت ها را ندارند یا لیگ را ترک کرده و به جام رمضان بروند و یا طبق قوانین آن ها را به گونه ای به دسته های پایین تر انتقال خواهیم داد تا تیم هایی با شرایط مالی بهتر جایگزین آن ها شوند.

داود علیزاده مدیر باشگاه مقاومت قرچک واکنش جالبی را نسبت به این اظهارات سلیمانی از خود نشان داد و در این باره گفت: ما مشکل داریم با این حال برای هوادارانی که عاشق این تیم هستند، هر طور که شده در دیدار هایمان حضور خواهیم یافت.

علیزاده ادامه داد: سلیمانی پشتش گرم است و هر ثانیه قوانین جدیدی را برای خود وضع می کند و اقدامات زیادی برای انتقال تیم ها انجام می دهد. ما به حرف های او توجهی نمی کنیم چرا که رسالت ما مشخص است. ما به دنبال آن هستیم تا فوتسال قرچک که در گذشته شاهد سختی ها و حاشیه های فراوانی بوده است را زنده نگاه داریم.

علیزاده:سلیمانی هر ثانیه برای خود قانون وضع می کند/سلیمانی:پول ندهند به لیگ یک می روند

در ادامه اما باید منتظر بود و دید که فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشورمان چگونه و با چه شرایطی برگزار خواهد شد و آیا تیم های لیگ برتر فوتسال کشورمان که هر کدام سابقه درخشانی در گذشته داشته اند به سرنوشت قهرمانان و تیم های نابود شده سال های اخیر دچار خواهند شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

از جنجال هیئت مدیره تا کتک کاری در دیدار های فوتسال

اعلام داوران هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال بانوان

برنامه دیدار‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال + جدول

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال چند میلیونی در فوتسال/ وقتی یک امضا می‌تواند صفر‌های قیمت یک تیم را حذف کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..