تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی پروژه نفوذ در مستند «خارج از دید ۲»

بررسی پروژه نفوذ در مستند «خارج از دید ۲»به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سری دوم مجموعه مستند «خارج از دید» با موضوع اجرای پروژه نفوذ بیگانگان در بخش‌های مختلف کشور و مداخله دشمنان در امور داخلی ایران، از پنجشنبه ۲۰ دی ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

سری نخست مجموعه «خارج از دید» مستندی بود در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، عوامل و زمینه‌های بروز فتنه و مسائلی که بعد از آن رخ داد؛ سری دوم این مجموعه نیز روایتی است موشکافانه و دقیق از مداخله دشمنان در امور داخلی کشور طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب و در واقع به لایه‌های مختلف پروژه نفوذ می‌پردازد.

در این مستند ابتدا به حماسه ۹ دی مردم ایران برای خاموش کردن آتش فتنه اشاره می‌شود و سپس به همین بهانه، حوادث و وقایعی که طی سال‌های پس از آن تا کنون اتفاق افتاده اند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

جنگ نرم موضوع اصلی و محوری این مجموعه مستند است و بر همین اساس به موضوعاتی همچون نفوذ و شبکه‌سازی سرویس‌های جاسوسی بیگانه می‌پردازد؛ پروژه‌هایی که توسط موسسه‌هایی مانند «وودرو ویلسن» و «نایاک» تدارک دیده شدند.

نفوذ در جامعه نخبه و شناسایی و رصد نقاط نفوذ برای جاسوسی اطلاعات و تزریق اندیشه‌های غرب‌گرایانه در سطوح مختلف جامعه ایرانی، از دیگر مباحثی است که در «خارج از دید ۲» به آن‌ها اشاره می‌شود.

سری دوم مجموعه مستند «خارج از دید» به کارگردانی مهدی نقویان، از پنجشنبه ۲۰ دی ماه هر روز ساعت ۲۰:۲۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۱۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی پروژه نفوذ در مستند «خارج از دید ۲»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..