تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست خبری هشتاد و ششمین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی

برگزاری نشست خبری هشتاد و ششمین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسیبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری هشتاد و ششمین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی با حضور غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی، رضا مراد صحرایی معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی در بنیاد سعدی برگزار شد.

غلامعلی حداد عادل رئیس بنیاد سعدی در این مراسم با اشاره به اینکه در ۷ سال اخیر که بنیاد سعدی فعالیتش را آغاز کرده در داخل و خارج از کشور با کمک رسانه‌ها معرفی شده است، گفت: بنیاد سعدی در این ۷ سال توانسته آموزش زبان فارسی را در جهان برپایه آموزش تخصصی زبان به عنوان زبان دوم پیش ببرد.

وی با بیان اینکه بودجه بنیاد سعدی امسال ۴. ۷ دهم درصد افزایش پیدا کرده است،گفت: ۸۰ درصد بودجه بنیاد سعدی باید صرف خرید ارز شود این افزایش ۴ .۷ دهم درصدی در برابر افزایش قیمت ارز نشان می‌دهد قدرت بودجه بنیاد سعدی تا چه حد کم شده است.

حداد عادل با بیان اینکه اگر رقم ظاهری بودجه بنیاد سعدی نشان می‌دهد رقم بودجه این نهاد کم نشده است، گفت: بنیاد با همان بودجه قبلی باید ارز را به قیمت سه برابر ارز قبلی تهیه کند و ۲۰ درصد هم به حقوق کارکنان بنیاد سعدی اضافه شده است اگرچه  کارکنان سعدی به ۵۰ نفر نمی‌رسد اما سعی کردیم بنیاد سعدی را شلوغ نکنیم تا بار سنگینی از نظر حقوق کارکنان بر دوش دولت نگذاریم.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست خبری هشتاد و ششمین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..