تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکلات داغ موزی؛ صبحتان را شیرین آغاز کنید!

۸۱۷۰۰۵

۹۳ بازدید

آیا شما می‌توانید کسی را پیدا کنید که شکلات داغ دوست نداشته باشد؟ حالا تصور کنید که یک شکلات داغ موزی، پیش روی آن شخص باشد نه من نمی‌توانم تصور کنم همچین شخصی وجود داشته باشد.

مجله قرمز: آیا شما می‌توانید کسی را پیدا کنید که شکلات داغ دوست نداشته باشد؟ حالا تصور کنید که یک شکلات داغ موزی ، پیش روی آن شخص باشد نه من نمی‌توانم تصور کنم همچین شخصی وجود داشته باشد. شکلات داغ موزی که علاوه بر عطر و طعم شکلات شیرنی موز را در خود جای داده و این مزه بهشتی چنان مسحور کننده است که حتی فکر کردن به آن هم معده مرا سوراخ می‌کند. شکلات داغ انواع مختلفی دارد اما این مدل شکلات داغ موزی هم خوشمزه و پرطرفدار است و البته کمی شیرین‌تر از نمونه‌هایی است که در کافه‌ها سرو می‌شود. خب از الان سفر رومانتیک ما با شکلات داغ شروع می‌شود.

نوشیدنی‌های پاییزی: شکلات داغ موزی ، طعم دلنشین شکلات با شیرینی موز

بهترین بخش این شکلات داغ این است که شما می‌توانید این نوشیدنی پاییزی را با شیر کم چرب مصرف کنید (من از شیر ۲% چربی استفاده کردم) اما در پایان یک شکلات داغ خامه‌ای با مزه شیرین و بدون استفاده از شکر داشته باشید! موز این نوشیدنی را خامه‌ای و شیرین می‌کند.

درست کردن این نوشیدنی پاییزی و گرم بسیار آسان به طوری که شما می‌توانید درست کردن آن را به فرزندان یا همسرتان واگذار کنید و مطمئن باشید که کارشان را به نحو صحیح انجام می‌دهند.

نوشیدنی‌های پاییزی: شکلات داغ موزی ، طعم دلنشین شکلات با شیرینی موز

اما چطور می‌توان این شکلات داغ را درست کرد؟ خب موزهای برش خورده را در مخلوط کن بریزید آن را به شیر گرم و شکلات اضافه کنید. آنها را در مخلوط کن خوب ترکیب کنید و سپس در فنجان بریزید. فقط یک نکته را بخاطر داشته باشید که موزهایی که لک و تیرگی دارند طعم بهتری نسبت به موزهایی با ظاهر کاملا زرد و تمیز دارند.

مواد لازم

موز بزرگ با پوست لک دار و تیره: ۱ عدد شیر:  ۱ پیمانه (من از شیر ۲ درصد چربی استفاده کردم) شکلات چیپسی تلخ و شیرین (من از شکلات ۶۰% استفاده کردم که تلخ و شیرین با هم است)

نوشیدنی‌های پاییزی: شکلات داغ موزی ، طعم دلنشین شکلات با شیرینی موز

دستورالعمل شکلات داغ موزی

1. موز را پس از پوست گرفتن در مخلوط کن ریخته تا له شود، بخاطر داشته باشید که موز با پوست تیره مزه بهتری در نوشیدنی ایجاد خواهد کرد. شکلات چیپسی را به مخلوط کن اضافه کنید و کنار بگذارید.

2.شیر را در یک ماهیتابه کوچک گرم کنید و سپس شیر گرم را روی موز و شکلات بریزید. اجازه دهید تا شکلات به طور کامل ذوب شود.

3. وقتی شیر به حد کافی خنک شد آن را با بقیه مواد در مخلوط کن، خوب مخلوط کنید. مخلوط کردن را تا ترکیب کامل مواد ادامه دهید به طوری که مخلوط یکدست شود و تکه‌های موز در آن مشخص نباشد.

4. شیر شکلات موز را گرم کنید و همانطور که داغ و خوشمزه است سرو کنید. به به!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکلات داغ موزی؛ صبحتان را شیرین آغاز کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..