تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه جدید پرسپولیس برای منشا

مسئولان پرسپولیس تصمیم گرفته اند که گادوین منشا را به فولاد خوزستان فرستاده و بجای آن مریدی را جذب کنند

منشا در فولاد خوزستان؛ مریدی در پرسپولیس

پس از اینکه گادوین منشا در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و برانکو اعلام کرد برای نیم فصل دوم نیازی به این بازیکن ندارد، تلاش های مسئولان باشگاه پرسپولیس برای توافق و فسخ قرارداد با منشا آغاز شد. گادوین منشا برای این فصل قرارداد ۳۵۰ هزار دلاری بسته و ۲۵۰ هزار دلار آن را از پرسپولیس طلب دارد.

منشا تمام این ۲۵۰ هزار دلار را طلب کرده و با توجه به وضعیت کسری بودجه باشگاه پرسپولیس پرداخت این پول برای باشگاه ممکن نیست. مدیران پرسپولیس قصد دارند با دریافت یا تخفیف بخشی از مبلغ رضایتنامه باشگاه مقصد منشا این بدهی را تسویه کنند.

باشگاه هایی مثل سایپا توان پرداخت مبلغ رضایتنامه ای که این مشکل را برای باشگاه پرسپولیس حل کند ندارند و  در عین حال منشا هم ترجیح می دهد در تهران بازی کند تا شهرستان ها و آبادان.

چندی پیش در خبری منتشر شده بود پرسپولیس خواهان جذب مریدی از فولاد بوده است که به دلیل مبلغ بالای رضایتنامه ای که فولاد از پرسپولیس می خواست این انتقال منتفی شد. اما زمزمه هایی در اطراف باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که پرسپولیس پیشنهاد معاوضه منشا و مریدی را به فولاد ارائه خواهد کرد. باید دید  بالاخره گره گادوین منشا و پرسپولیس باز خواهد شد یا خیر.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه جدید پرسپولیس برای منشا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..