تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی اندیمشکی‌ها برای جام تختی روی هوا!

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام قبلی فدراسیون کشتی قرار بود سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای 4 و 5 بهمن ماه در شهرستان اندیمشک استان خوزستان برگزار شود که این میزبانی هنوز قطعی نشده است.

بنابراین گزارش با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به برخی از تعهدات خود در قبال میزبانی جام تختی عمل نکرده و هنوز تفاهم نامه ی برگزاری این رقابت ها با فدراسیون کشتی نهایی نشده است این احتمال وجود دارد که جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در شهر دیگری برگزار شود.

البته در چند سال گذشته همواره شاهد این موضوع بودیم که استان های میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی تا آخرین لحظات به تعهدات خود عمل نمی کردند اما در نهایت پس از چند مرحله تهدید از سوی فدراسیون کشتی مبنی بر گرفتن میزبانی از آنها بالاخره مسابقات مورد نظر در آن استان برگزار می شد، حال باید منتظر ماند و دید که امسال نیز ماجرا به این شکل پیش خواهد رفت یا اینکه سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در شهر دیگری برگزار خواهد شد.

گفتنی است نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با سرمربیگری محمد بنا برای حضور در جام تختی و رقابت های پیش رو از روز 12دی ماه در در خانه کشتی آغاز شده و تا 21 دی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

آزادکاران در جام جهانی شرکت نمی‌کنند

معرفی فرنگی کاران برتر رقابت‌های قهرمانی ترکیه/ غیبت کشتی گیران عنواندار

پیگیری تمرینات فرنگی کاران زیر نظر محمد بنا در روز جمعه

انتهای پیام/

میزبانی کشتی فرنگی جام تختی از اندیمشکی ها گرفته می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی اندیمشکی‌ها برای جام تختی روی هوا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..