تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Smart Clock، ساعت هوشمند لنوو با پشتیبانی از گوگل اسیستنت معرفی شد

لنوو در CES 2019 از ساعت هوشمند Smart Clock با قابلیت پشتیبانی از گوگل اسیستنت و نمایشگر کوچک ۴ اینچی رونمایی کرد.

آمازون قصد دارد در حوزه‌ی خانه هوشمند، امکان پشتیبانی از الکسا را ​​به‌ همه‌ی محصولات خانگی اضافه کند. گوگل و سایر شرکت‌های همکارش نیز درصدد توسعه‌ی محصولاتی با پشتیبانی گوگل اسیستنت هستند.

 لنوو، ساعت هوشمند Smart Clock را که ابعادی کوچکتر Smart Display دارد و از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، معرفی کرد. ساعت هوشمند جدید لنوو بی‌شک برای اعلام زمان یا بیدار کردن کاربر از خواب طراحی شده است؛ ولی قابلیت‌های جالب‌توجه دیگری نیز دارد.

ساعت هوشمند لنوو

مقاله‌های مرتبط:

کاربران با کمک ساعت هوشمند جدید لنوو می‌توانند دستگاه‌های خود را شارژ کرده یا موسیقی پخش کنند. کاربران می‌توانند به‌راحتی و با تنظیم Google Assistant Routine، زمان خوابیدن خود را برای دستگاه‌های مختلف مشخص کنند. به‌طوری که دستگاه‌های مختلف کاربر تنها با یک فرمان صوتی به حالت سایلنت رفته یا خاموش خواهند شد تا کاربر بتواند استراحت کند. ساعت هوشمند جدید لنوو دارای نمایشگر لمسی ۴ اینچی با پوشش پارچه‌ای است. جنس کاور ساعت مشابه کاور استفاده‌شده در گوگل مینی هوم است. 

لنوو Smart Clock را با قیمت ۸۰ دلار به‌فروش خواهد رساند. انتظار می‌رود فصل بهار شاهد عرضه‌ی Smart Clock به بازار باشیم. درحدود یک سال قبل، گوگل نیز امکان تنظیم آلارم موسیقی را به گوگل‌ اسیستنت اضافه کرد. گوگل در رقابت با آمازون قصد دارد در اکوسیستم خانه‌ هوشمند کاربران بیشتری را به‌سمت خود جذب کند. گوگل امیدوار است کاربرانی که کروم‌کست و گوگل‌هوم دارند، محصولاتی را نیز خریداری کنند که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند تا تمام نیازهای آن‌ها را مرتفع سازد.

ساعت هوشمند لنوو

این استراتژی، یکی از موثرترین روش‌ها در سایر بخش‌های فناوری است. آمازون اولین‌بار در حوزه‌ی خانه هوشمند با شعار Alexa everywhere یا الکسا در همه‌جا، همین استراتژی را در پیش گرفت. اما اکنون گوگل نیز با یکپارچه‌سازی بین محصولات سخت‌افزاری و محصولات شرکت‌های همکار با استفاده از گوگل اسیستنت و سیستم‌های مبتی بر سیستم‌عامل اندروید قصد دارد در همین مسیر گام بردارد.

اما اینکه آیا بازار ساعت‌های هوشمند، کاربران بسیاری خواهد داشت یا خیر، خودش نکته‌ی مهمی است. آمازون درحدود یک سال قبل، ساعت زنگ‌دار Echo Spot را با امکان پشتیبانی از الکسا به بازار عرضه کرد. همچنین ساعت دیواری مینیمالیستی را به‌همراه نمایشگر تایمردار با امکان دریافت فرمان صوتی معرفی کرد. ساعت‌های هوشمند مختلفی در بازار از شرکت‌های شخص‌ ثالث عرضه شده‌اند که از دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی می‌کنند.

ساعت هوشمند لنوو

درچنین وضعیتی، برای آنکه گوگل بتواند در رقابت با آمازون حرفی برای گفتن داشته باشد، لازم است گوگل اسیستنت نیز در دستگاه‌ها و محصولات بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. حتی اگر کاربران واقعا از ساعت هوشمند جز برای مطلع شدن از زمان و تنظیم ساعت برای بیدار شدن از خواب و پخش موسیقی استفاده‌ی دیگری نداشته باشند، اما پشتیبانی از گوگل اسیستنت در دستگاه‌های مختلف لازمه‌ی رقابت این شرکت با آمازون است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Smart Clock، ساعت هوشمند لنوو با پشتیبانی از گوگل اسیستنت معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..