تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفریح عجیب یک آتش‌نشان بی‌حوصله! +فیلم

تفریح عجیب یک آتشنشان بی حوصله! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک آتش‌نشان داوطلب که دست به اقدامی وحشتناک در پنسیلوانیای آمریکا زده بود، توسط پلیس بازداشت شد. «رایان لائوبهام» ۱۹ ساله ماه گذشته به اتهام ایجاد حریق عمدی و به آتش کشیدن دو خانه مسکونی و در معرض خطر قرار دادن جان ساکنان آن توسط پلیس محلی آمریکا بازداشت شد. او که اهل منطقه مونهال در ۸ مایلی جنوب شرقی شهر پیتسبرگ است در تاریخ ۳ و ۱۰ دسامبر اقدام به آتش کشیدن این دو خانه مسکونی کرده بود.

پلیس پس از انجام تحقیقات از شاهدان عینی و بررسی ویدئو‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته رایان را به عنوان مظنون اصلی در ارتباط با این دو فقره آتش سوزی دستگیر کرد. او پس از بازجویی توسط پلیس محلی آمریکا با پذیرش اتهامات خود گفت که به خاطر آنکه احساس بی‌حوصلگی می‌کرد، دست به آتش زدن دو خانه مسکونی زده است.

در ساعت ۳ نیمه شب تاریخ ۱۰ دسامبر دسامبر آتش‌نشانان و پلیس در جریان یک فقره آتش‌سوزی در بلوک ۱۰۰ خیابان کراوفورد قرار گرفتند. صاحب خانه در شرح ماجرا گفت که در پذیرایی و روی تخت خوابیده بود که ناگهان متوجه دود و شعله‌های آتشی شد که از سقف خانه‌اش به آسمان بلند شده بود. هنگامی که پلیس در حال سوال از همسر این مرد بود یکی از همسایگان به ماموران گفت که یک هفته پیش نیز یک مرد ناشناس اقدام به آتش کشیدن خانه آن‌ها کرده بود.

بنا بر گزارش کارشناسی آتش‌نشانان هر دو آتش‌سوزی عمدی ایجاد شده بود و همین مسئله موجب بازگشایی یک پرونده جدید در این مورد شد. بررسی دوربین‌های مدار بسته پس از هر دو آتش سوزی مردی را نشان می‌داد که در خیابان در حال دویدن بود. سرانجام متهم اصلی این دو آتش‌سوزی که این جوان ۱۹ ساله بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. رایان در بازجویی به پلیس گفت که در آتش سوزی نخست از دستمال توالت و در آتش سوزی نخست از بنزین برای ایجاد حریق استفاده کرده است.

گفتنی است؛ این جوان خام پس از حضور در دادگاه به اتهام در معرض خطر قراردادن جان افراد و انجام بزه به دلیل عدم تامین وثیقه ۲۰۰۰۰۰ دلاری روانه زندان شد.

انتهای پیام/

 بی حوصلگی آتشنشان جوان برایش دردسر ساز شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفریح عجیب یک آتش‌نشان بی‌حوصله! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..