تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت ارز، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت ارز، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷

در حال بروز رسانی...

**********************

ساعت 08:00 طلا در جهان ارزان شد، سکه در ایران گران
کشتی‌آرای گفت: برخلاف روند کاهش قیمت جهانی طلا، قیمت سکه متناسب با این کاهش قیمت، پایین نیامده است.

محمد کشتی آرای با بیان این مطلب افزود: امروز در بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا به نسبت روز‌های گذشته ۱۷دلار کاهش یافته و به ۱۲۸۲ دلار رسیده است.

وی توضیح داد: برخلاف روال اتفاق افتاده در بازار‌های جهانی، قیمت سکه در بازار ایران متناسب با کاهش قیمت اونس جهانی، پایین نیامده است که آن را می‌توان مربوط به افزایش نرخ ارز دانست.

وی تصریح کرد: اکنون در بازار سکه و طلا داد و ستد‌ها به صورت معمول در جریان است و تقاضای اضافه و کاذب مشاهده نمی‌شود.

کشتی آرای گفت: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳میلیون و ۶۲۰هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳میلیون و ۷۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. وی ادامه داد:‌نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز ۶۵۷ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

وی درباره میزان حباب سکه در بازار توضیح داد: اکنون حباب سکه برابر با ۴۱۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد: در بازار امروز طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته نرخ طلا ۱۲۰۰تومان کاهش داشته است.

این فعال بازار طلا و جواهر گفت: به نظر می‌رسد بر اساس روال هفته‌های گذشته تا روز پنجشنبه، نوسانات نرخ سکه و طلا در بازار وجود داشته باشد.

*************************

ساعت 07:00 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت ارز، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت ارز، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ + تغییرات

****************************

ساعت 06:00 /مرور وضعیت بازار در روز گذشته (سه شنبه 18 دی)

در روز گذشته (سه شنبه ) قیمت هر سکه طرح جدید تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان (۳۸ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز) و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان (۶۰ هزار تومان ارزان‌تر) است. نیم سکه نیز یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کمتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان کمتر از دیروز) و سکه یک گرمی ۶۶۰ هزار تومان (بدون تغییر) به فروش می‌رسد.

دیروز قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۴۱ هزار و ۸۸۹ تومان (۲۰۷۷ تومان ارزان‌تر از دوشنبه) است. انس جهانی طلا نیز ۱۲۸۱ تومان (۱۱ تومان کمتر از دوشنبه) است.

اما دیروز(سه شنبه) بانک‌ها (تا ساعت ۱۳) هر دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان (۱۹۸ تومان گران‌تر از دوشنبه) و هر یورو را ۱۲ هزار و ۳۵۸ تومان (۲۴۸ تومان گران‌تر از دوشنبه) خریداری کردند.

قیمت فروش یورو مسافرتی از سوی بانک‌ها نیز بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۷۱۹ تومان و با کارمزد حدود ۱۳ هزار تومان (۳۰۰ تومان گران‌تر از دوشنبه) بود.

همچنین دیروز در صرافی‌ها هر لیر ۲۰۵۰ تومان (۶۰ تومان گران‌تر)، درهم ۳۱۰۰ تومان (۱۰۰ تومان گران‌تر) و هر پوند ۱۴ هزار تومان (۳۱۰ تومان گران‌تر از دوشنبه) به فروش رسید.

*************************************

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت ارز، امروز چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ + تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..