تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان طارمی - عزت‌ اللهی را باور می‌کنید؟

۸۱۷۸۰۲

۹۰۴ بازدید

مهدی طارمی به جای سرپوش گذاری روی رفتار نادرستی که بعد از گلزنی برای تیم ملی داشت و می‌توانست با چند خط پیام احساسی از هواداران استقلال بابت کری خوانی زشتش عذرخواهی کند، تلاش می‌کند ذهن ها را به سمت دیگری ببرد؛ یعنی اشتباه پشت اشتباه!

ایران ورزشی: هنوز برای عذرخواهی از هوادارانی که فارغ ازکری‌های باشگاهی نظاره‌گر بازی تیم ملی درجام ملت های آسیا مقابل یمن بودند، دیر نیست. مهدی طارمی به جای سرپوش گذاری روی رفتار نادرستی که بعد از گلزنی برای تیم ملی داشت و می‌توانست با چند خط پیام احساسی از هواداران استقلال بابت کری خوانی زشتش عذرخواهی کند، تلاش می‌کند ذهن ها را به سمت دیگری ببرد؛ یعنی اشتباه پشت اشتباه!

حتی اگر ادعای او قابل پذیرش باشد اما در تحریک آمیز بودن رفتارش بعد از گلزنی برای تیم ملی هیچ تردیدی نمی‌توان به ذهن راه داد. مهدی طارمی چنانچه همان کاری که فرهادمجیدی درلباس الغرافه ودرمقابل دیدگان 100هزارتماشاگرپرسپولیسی درورزشگاه آزادی انجام داد را تکرارمی‌کرد هیچ خرده ای به او نبود.

میان بازی های باشگاهی ولو درسطح بین المللی اش با بازی های ملی تفاوتی است اززمین تا آسمان اما زمانی که بازیکنی پیراهن تیم ملی کشورش را تن می‌کند تمام آن کری های باشگاهی را باید کنار بگذارد که طارمی چنین نکرد تا دوباره لکه سیاهی درکارنامه نه چندان درخشانش فوتبالی اش باقی بماند.

داستان طارمی - عزت‌ اللهی را باور می‌کنید؟

مهاجم سابق پرسپولیس که اعتبارش میان هواداران این تیم را هم ازدست داده احتمالا به دنبال راهی برای بازگشت دوباره به قلب پرسپولیسی ها بود غافل ازاینکه رفتارش حتی ازسوی تیفوسی های رقیب سنتی استقلال نیز تقبیح شد.

اینکه مهدی طارمی فوتبالیست بزرگی نمی‌شود قطعا به همین طرزتفکروباورهای غلط ارتباط دارد وگرنه برای یاد آوری نام عزت اللهی دربازی با بحرین راه های دیگری هم بود که او زشت ترین راه ممکن را برگزید تا نه یادی از عزت اللهی باقی بماند و نه خودش. طارمی پیش ترنیز لطمه های جبران ناپذیری برپیکرپرسپولیس وارد کرد و ظاهرا در گذر زمان نیز ازگذشته خود درس نگرفته و برهمان مدارآماتورگونه اش پیش می‌رود.

بازیکن سابق پرسپولیس اگر ازشرایط امروزتیم ملی درک عمیقی داشته باشد بابت رفتاری که داشت ازاستقلالی ها عذرخواهی می‌کند اما انگارنه انگیزه ای برای این کاردارد و نه اجباری!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان طارمی - عزت‌ اللهی را باور می‌کنید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..