تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«من عوضی به دنیا آمدم»؛ کتابی درباره بیوگرافی یک نویسنده

من عوضی به دنیا آمدم کتابی درباره بیوگرافی یک نویسنده

فرهاد حسن‌زاده نویسنده، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر در دست نگارشش گفت: کتاب جدیدی که هم اکنون در حال نگارش آن هستم، رمانی با عنوان «من عوضی به دنیا آمدم» است. انتشارات پلک قرار است این کتاب را منتشر کند. «من عوضی به دنیا آمدم» را می توان به نوعی یک بیوگرافی دانست.

وی افزود: کتاب «من عوضی به دنیا آمدم» بیشتر زمینه ای متافیزیک دارد و در معنای متافیزیک نوشته شده است. این کتاب درباره کارهای خودم در همین زمینه‌هاست. از مدتها پیش طرح نگارش کتاب ریخته شده بود؛ نگارش آن همین طور ادامه پیدا کرد تا به امروز رسید. ایده نگارش کتاب «من عوضی به دنیا آمدم» ایده خودم است و ناشر تنها مسئولیت انتشار کتاب را برعهده دارد.

این نویسنده با اشاره به انتشار  سه کتابش تا عید نوروز بیان کرد: علاوه بر کتاب «من عوضی به دنیا آمدم» سه کتاب دیگرم با عنوان های «مدیریت افسردگی، مدیریت اضطراب و مدیریت احساسات» تا عید منتشر می شود. آخرین کتابم که منتشر شد کتابی با عنوان «روانشناسی عشق ورزیدن» است. در این کتاب به مباحث روانشناسی می پردازم که درباره عشق مطرح شده است؛ از جمله اینکه عشق چیست، چگونه به وجود آمده و در چه بعد احساسی است و چگونه می توان عشق را مدیریت کرد. پیش از این کتاب، کتاب مدیریت استرس را منتشر کرده ام.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««من عوضی به دنیا آمدم»؛ کتابی درباره بیوگرافی یک نویسنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..