تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترين انتقام چه چيزي مي‌تواند باشد؟

بهترين انتقام چه چيزي مي‌تواند باشد؟

خبرگزاري آريا –
انتقام جويي
بهترين انتقام ، موفقيت است‎
در يک جمله اگر بخواهيم بگوييم، بهترين انتقام ، موفقيت است. مهم نيست چقدر شکست خورده‌ايد يا چند نفر به شما پشت پا زنده‌اند يا با حرفهاي نا اميد کننده باعث دلسردي شما شده‌اند اما حرکت شما بسوي موفقيت و رسيدن به اهدافتان، بهترين انتقام است. نه براي اينکه به ديگران ثابت کنيد آنها اشتباه مي‌کردند بلکه براي اثبات توانمندي خودتان نزد خودتان.
چرا موفقيت، بهترين انتقام است؟
۱_ طعم موفقيت، شيرين‌تر از طعم شکست است
يادتان باشد براي رسيدن به هر موفقيتي نياز داريم بارها شکست بخوريم. راه رسيدن به موفيت از جاده‌اي به نام شکست مي‌گذرد. هر شکستي بعنوان يک کاتاليزور عمل مي‌کند يعني باعث آسان‌تر شدن راه موفقيت شما مي‌شود. پس از تعداد زيادي شکست، کسب يک موفقيت بسيار شيرين‌تر و غيرقابل وصف‌تر است. شايد همين يک دليل، علت خوبي باشد که بهترين انتقام ، حرکت کردن رو به جلو براي رسيدن به موفقيت است.
اگر به فکر انتقام گرفتن و کينه ورزي باشيم، تبديل مي‌شويم به بدترين دشمن خودمان. چون به جاي اينکه زمان و انرژي خود را صرف تلاش و رسيدن به خواسته‌هايمان بکنيم آن را براي گرفتن انتقام هدر مي‌دهيم و در آخر نيز، نه چيزي به دست مي‌آوريم و نه برنده خواهيم شد.
بنابراين در زمانهايي به فکر گرفتن انتقام هستيد فقط چند لحظه در ذهنتان جايگاهي را تصور کنيد که به موفقيت دلخواهتان رسيده‌ايد. آنگاه پي به اين نکته خواهيد برد که بهترين انتقام اين است که گذشته‌ها را رها کرده و به فکر آينده‌ي مورد نظرتان باشيد.
۲- با عبور از ترس‌هايتان‌، به يک شخصيت جديد تبديل مي‌شويد
اگر بيخيال انتقام شويد و به فکر موفقيت باشيد مجبور خواهيد شد که در اين مسير، بر ترس‌هاي خود غلبه کنيد چون هيچ فردي بدون اينکه بر ترسش غلبه کند موفقيتي به دست نمي‌آورد. ترس ها نقش بازدارنده‌اي در زندگي ما بازي مي‌کنند. ترس ها از ذهن خودآگاه و ناخودآگاه ما سرچشمه مي‌گيرند. ترس‌ها به اين خاطر بزرگ و بزرگ‌تر مي‌شوند چون ديگران مرتبا در حال کمرنگ کردن شجاعت و اعتماد به نفس ما هستند. بنابراين بهترين انتقام اين است که از ترس‌هاي خود رها شويد و به سوي موفقيتي که ديگران هميشه مي‌گفتند قادر به کسب آن نيستيد، حرکت کنيد. همين امر باعث مي‌شود که شما تبديل به يک آدم جديدي شويد.
علت اينکه تبديل به يک فرد جديد مي‌شويد اين است که شما براي رسيدن به يک دستاورد، مجبوريد از محدوديت‌هايي که براي خودتان تصور مي‌کرديد و زنجيرهايي که فکر مي‌کرديد دست و پاي شما را بسته‌اند عبور کنيد. با عبور کردن از محدوديت‌هايتان، شما ديگر آن آدم قبلي نيستيد. به معناهاي والاتري از زندگي دست مي‌يابيد. به عشق واقعي پي مي‌‌بريد، به آدمها عشق خواهيد ورزيد و دنيا را طور ديگري خواهيد ديد. گويي که چشمتان به حقيقت زندگي باز شده است و اين يعني که يک تغيير بزرگ و عميق، در شخصيت شما ايجاد شده است. به نظرتان اين بهترين انتقام نيست؟
انتقام گرفتن
حرکت شما بسوي موفقيت و رسيدن به اهدافتان، بهترين انتقام است‎
۳- تفکر مثبت، افکار منفي را شکست خواهد داد
امروزه تفکر منفي دنيا را در خودش غرق کرده است. تفکر منفي زاييده‌ي ترس است. اما ترسي که از طريق رسانه‌ها و جامعه به شما منتقل مي‌شود. همچنين بسياري از آدمهايي که در اطراف ما هستند به اين تفکر منفي دامن مي‌زنند آنهم با کم کردن شجاعت ديگران که مي‌گويند رسيدن به فلان موفقيت، غيرممکن است. با وجود اين حجم عظيم از تفکر منفي که در اطراف ما وجود دارد، مثبت باقي ماندن کار آساني نيست. اما اگر شما هدف معناداري در زندگي‌تان داريد، سعي کنيد خودتان به خودتان تفکر مثبت را القا کنيد و مثبت نگري را تبديل به يک عادت فکري کنيد چراکه تنها با اين روش است که مي‌توانيد به اهدافتان دست يابيد آنهم با حرکت در يک جاده‌ي صحيح و در گذر زمان.
با اين حساب داشتن يک تفکر مثبت براي رسيدن به اهدافتان يکي از بهترين انتقام هايي ست که مي‌توانيد بگيريد چراکه مزاياي آن به طور کامل به سوي خودتان باز مي‌گردد. در زمانهاي سخت و طاقت فرسا، اين نگرش مثبت است که مي‌تواند کمک بسيار بزرگي به شما بکند.
۴- دوستان واقعي خود را در سختي‌ها کشف خواهيد کرد
حقيقت اين است که بسياري از دوستاني که در زمانهاي موفقيت در اطراف ما هستند در زمانهاي دشواري ما را رها مي‌کنند. همه مايلند روي برنده‌ها شرط بندي کنند و هيچ شخصي، روي بازنده‌ها شرط بندي نمي‌کند. اما اين قضيه يک جنبه مثبت هم دارد و آن اينکه اگر شما ببازيد، آنگاه دوستان واقعي خودتان را کشف خواهيد کرد. پس بهترين انتقام اين است که سعي کنيد در جهت هدفتان به پيش رويد و حتي اگر موفق نشديد در عوض صاحب دوستان واقعي خواهيد شد.
۵- موفقيت باعث مي‌شود نسبت به توانايي هاي خود آگاه شويم
بيشتر ما انسانها از توانايي‌هايي برخوردار هستيم که حتي خودمان هم نمي‌دانيم. ذهن و خلاقيت انسان نامحدود است. در طي صدسال اخير انسان توانسته روياهاي آدمهايي که در گذشته زندگي مي‌کردند را تبديل به واقعيت کند. در اصل تمدن امروزه‌ي بشر، مديون روياهاي اوست. با اين حساب، بهترين انتقام اين است که رويايي را که در سر داريم دنبال کنيم ، روي آن متمرکز شويم و به طور خستگي ناپذير کار کنيم، آنگاه به توانايي‌هايي که فکرش را هم نمي‌کرديم، پي خواهيم برد. رسيدن به چيزي که به نظر غيرممکن و دست نيافتني مي‌‌آيد، شبيه يک معجزه است.
۶- در مسير موفقيت، ديگران از شما پشتيباني مي‌کنند
علت اينکه گفته مي‌شود موفقيت بهترين انتقام مي‌باشد اينست که ديگران نيز از اين موفقيت، پشتيباني کرده و شما تنها فردي نيستيد که در موردش صحبت مي‌کنيد. به عبارتي ديگر موفقيت، خودش را نشان مي‌دهد چه شما در موردش حرف بزنيد چه نه. همانطور که شما در سکوت در حال انجام کارتان هستيد، موفقيت، خودش سرصداي خودش را راه خواهد انداخت و به ديگراني که در اطراف شما هستند در مورد توانمندي‌هاي شما خواهد گفت. از سوي ديگر نيز ، افرادي که در اطرفتان هستند و از نظر روحي سالم هستند، از شما طرفداري کرده و باعث بالاتر رفتن روحيه شما خواهند شد. آنهايي هم که از نظر روحي سالم نبودند و مرتبا شما را تضعيف و نااميد مي‌کردند خودشان به خودشان شک خواهند کرد و نااميدي و کم جراتي بيشتري را در خودشان احساس مي‌کنند. هر دو روي سکه به نفع شماست. به همين دليل، حرکت به سوي موفقيت چه برنده شويد چه نشويد بهترين انتقام خواهد بود.
۷- براي ديگران الگو خواهيد شد
وقتي به يک موفقيت در زندگي دست يابيد به ديگران نشان مي‌دهيد که هيچ غيرممکني وجود ندارد و هميشه بايد اميدوار بود. بنابراين آنها شما را بعنوان يک الگو انتخاب کرده و سعي مي‌کنند به اهداف خودشان دست يابند. آنها متوجه خواهند شد تا زمانيکه تسليم نشوند، امکان رسيدن به اهدافشان وجود دارد. آنگاه سعي مي‌کنند از ميان موانعي که تا پيش از اين بر سر راهشان بود، عبور کنند.
حقيقت اين است که اکثر مردم خودشان را باور ندارند. هزار و يک دليل مي‌آورند که نمي‌توانند به فلان هدف برسند اما اگر شما موفق شويد و آنها اين الگو را از شما بگيرند، کمک بسيار بزرگي به آنها کرده‌ايد از اين جهت که به خودشان ايمان بياورند. آنها شما را بعنوان يک مثال درنظر مي‌گيرند که توانسته‌ايد به چيزي که مي‌خواهيد برسيد. شما نقشه‌ي راه آنها مي‌شويد براي رسيدن به سرزميني که فکر مي‌کردند دور از دسترس است. رسيدن به موفقيت، نه تنها بهترين انتقام شما خواهد بود، بلکه تبديل مي‌شود به بهترين انتقام ديگران.
منبع: مجله قرمز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترين انتقام چه چيزي مي‌تواند باشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..