تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایه تحریم بر سر بیماران‌ «ای بی»/ بیماران‌ «ای بی» از اردیبهشت پانسمان ندارند

رئیس انجمن حمایت از بیماران پروانه‌ای مطرح کرد؛

سایه تحریم بر سر بیماران‌ای بی/ بیماران‌ای بی از اردیبهشت پانسمان ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید حمید رضا هاشمی گلپایگانی رئیس انجمن حمایت از بیماران پروانه‌ای بیان کرد: باید در تحریم‌ها عملیاتی عمل کنیم، فرزند من‌ای بی دارد و چند سال دور از چشم فرزندم غذا خوردم، چون باید غذا را به صورت میکس شده مصرف کند و حقیقت این است که ما خسته ‏شدیم. ‏

هاشمی افزود: کدام دولت مردی نگران هزینه درمان فرزندش را دارد، مقام معظم رهبری فرمودند می‌خواهیم اگر در خانواده‌ای کسی بیمار شد، دردی جز درد بیماری نداشته باشد، اما ‏آیا به این موضوع عمل می‌کنیم؟ من سیاسی نیستم، اما درد این بیماران را دارم، در این دولت، دکتر هاشمی وزیر سابق بهداشت ۳۶ دوره پانسمان‌ها ‏را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داد، یک بیماری برای آنکه خاص شود باید به امضای ما رئیس جمهور برسد حالا چرا کاری را کردیم که وزیر استعفا بدهد و بگوید اشتباه کردم با شما کار کردم؟

رئیس انجمن حمایت از بیماران پروانه‌ای گفت: بیماران‌ ای بی از اردیبهشت ماه امسال پانسمان ندارند و نمی‌توانیم به این بیماران ‏بگوییم که تحریم است و شما وکلا راه درست را به ما نشان دهید و شأن ملت نجیب ایران حفظ شود.

 هزینه‌های حوزه سلامت را کاهش دهیم

محمود هادی پور دهشال، نماینده بیماران تالاسمی در ادامه این نشست گفت: با اقتصادی روبرو هستیم که ٢٢ درصد اقتصاد دنیا را در دست دارد و نمی‌توانیم در برابر او بیاستیم و باید در داخل کشور دست به کار شویم.

وی افزود: تحریم جنگی است که برای تحریم کننده تبعات کمی دارد و ‏یک ابزار دیپلماسی و جنگی است و اصل تحریم بر مبنای فشار شکل می‌گیرد و پادزهر آن استقامت است و باید تعریف استقامت را در ‏نظام بهداشتی و درمانی ایجاد کنیم تا به نتیجه برسیم و این مفهوم استقامت در هر کشور متفاوت است. ‏

هادی پور دهشال ادامه داد: کشور تحریم کننده به نقاط ضعف تحریم شونده نگاه می‌کند و این نقاط ضعف دستمایه فشار قرار می‌گیرد تا تحریم شونده بیشتر درد بکشد و باید در برابر پوپولیسم‌ها بایستیم.

وی گفت: باید هزینه‌های حوزه سلامت را کاهش دهیم و پوشش بیمه‌ای دارو‌ها را اصلاح کنیم و باید قوانین شفاف تدوین کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایه تحریم بر سر بیماران‌ «ای بی»/ بیماران‌ «ای بی» از اردیبهشت پانسمان ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..