تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات دختر کتک‌خورده و پسر شرور درباره ماجرای جنجالی سیرجان +فیلم

دختر و پسر حاشیه‌ساز در سیرجان به شرح حقایقی درباره جزئیات ماجرای دلخراش این روز‌های فضای مجازی پرداختند.

راز دختر جوان کتک‌خورده و پسر شرور کرمانی فاش شد! +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختری فریب‌خورده اهل تهران که پس از ناسزا گفتن به دختر مورد علاقه پسری کرمانی در لایو اینستاگرام، با حقه‌های جوان انتقام‌جو به یک خانه باغ در منطقه‌ای خلوت از سیرجان کشانده شد و مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت، سرانجام از جزئیاتی درباره این ماجرا پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:بازداشت پسری که لحظات کتک زدن دختر تهرانی را از اینستاگرام پخش کرد +عکس

پسر شرور که با همدستی دوستش این نقشه را طرح کرده بود نیز پس از دستگیری درباره زوایای پنهان اقدام غیرانسانی خود توضیحاتی ارائه داد که جزئیات اظهارات آنها را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات دختر کتک‌خورده و پسر شرور درباره ماجرای جنجالی سیرجان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..