تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیسی‌ها در همسایگی آیندهوون هلند

۸۱۷۷۵۷

۲۲۴ بازدید

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز خود را در حالی انجام داد که تیم پی اس وی آیندهوون هم تمرینات خود را در مجاورت آنها انجام می‌داد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: شرایط جوی دوحه در این زمان از سال در کنار تجهیزات کامل و حرفه‌ای مناسب تمرینات، دوحه را به یکی از مقاصد تیم‌های فوتبال برای آماده‌سازی زمستانی تبدیل کرده است.

یکی از تیم‌هایی که همزمان با پرسپولیس در دوحه حضور دارد تیم پی اس وی آیندهوون هلند است که امروز هم زمان با سرخپوشان در زمین مجاور تمرین داشتند. آنها بخش‌هایی از تمرین خود را در سالن بدنسازی شیشه‌ای انجام دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیسی‌ها در همسایگی آیندهوون هلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..