تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 60 میلیونی ماهی خاویاری قاچاق در ساری

ساعت: 20:42 منتشر شده در مورخ: 1397/10/18 شناسه خبر: 1447024

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 60 میلیون ریالی ماهیان خاویاری قاچاق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدجعفر ساداتی طی گفت و گویی اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال «حمایت از کالای ایرانی » و فرامین معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق منابع آبزیان ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر خرید و فروش منابع شیلاتی ماهیان استخوانی و خاویاری فعالیت دارد ، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: با شناسایی متهم به قاچاق، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نمایندگان منابع آبزیان در بازرسی از محل فعالیت این فرد 30 کیلوگرم ماهی اوزن برون را کشف کردند.

ساداتی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات 60 میلیون ریال برآورد شده که کلیه اموال به منابع آبزیان تحویل شد و
متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در بخش دیگری تصریح کرد: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مکمل‌های ورزشی قاچاق فعالیت گسترده دارند، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با شناسایی متهمان به قاچاق کالا و محل دپوی این کالاها با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی تعداد زیادی از این مکمل‌ها و پودرهای بدنسازی که در بین کالاهای مجاز جاساز شده بود، کشف شد.

ساداتی از کشف 419 قوطی پودر بدنسازی به وزن 477 کیلوگرم و 14 هزار و 970 عدد انواع قرص و مکمل‌های ورزشی خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات 500 میلیون ریال برآورد شده که تمام این اموال به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 60 میلیونی ماهی خاویاری قاچاق در ساری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..