تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی 100 نانوایی متخلف در مازندران

ساعت: 20:39 منتشر شده در مورخ: 1397/10/18 شناسه خبر: 1447021

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در بازدید دستگاه‌های نظارتی از یک هزار و 377 خبازی مازندران، 100 نانوایی متخلف شناسایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد محمدپور عمران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: برای 100 واحد خبازی در آذرماه سال‌جاری در مازندران پرونده تخلف تشکیل شده است.
 
وی افزود: در راستای نظارت مستمر بر واحدهای خبازی و جلوگیری از مشکلات احتمالی از تعداد یک هزار و 377 واحد خبازی در آذر ماه در سراسر استان بازرسی به‌عمل آمد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها از توان دستگاه‌های اجرایی دیگر از قبیل شبکه‌های بهداشت، اتحادیه خبازان و ادارات تعزیرات حکومتی نیز استفاده شد؛ که ماحصل این همکاری مشترک، شناسایی 100 واحد متخلف و تشکیل پرونده برای آن‌ها بود.
 
به گفته محمدپور، ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای متخلفان، بیش از 44 میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان گفت: شهروندان مازندرانی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، تقلب و ... مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند.

گفتنی است بیش از 4 هزار و 200 خبازی در مازندران در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی 100 نانوایی متخلف در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..