تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: نمایش تیم ملی ویتنام من را متعجب کرد/ رقابت‌های سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ویتنام بازی خیلی خوبی انجام داد و نمایش این تیم، من را متعجب کرد.

کی روش: نمایش تیم ملی ویتنام من را متعجب کرد/ رقابت های سختی پیش رو داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار تیم‌های عراق و ویتنام در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم ملی ویتنام بازی خیلی خوبی انجام داد و نمایش این تیم من را متعجب کرد. آن‌ها سزاوار کسب نتیجه بهتری بودند و یک ضربه ایستگاهی نتیجه بازی را تغییر داد.

او افزود: ویتنام حداقل می‌توانست یک امتیاز کسب کند و این مسابقه نشان داد که همانطور که قبلا گفتم، رقابت‌های سختی پیش رو داریم و همه تیم‌ها آماده هستند.  

در ادامه خبرنگاری درباره استراتژی کی روش برای بازی با ویتنام و عراق سوال کرد که او حاضر به پاسخگویی نشد.

گفتنی است، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن، امروز (سه شنبه) بازیکنان تیم به استراحت پرداختند، اما کارلوس کی روش، مارکار آقاجانیان و اوسیانو داکروز به ورزشگاه رفتند و دیدار تیم‌های ویتنام و عراق را تماشا کردند که با پیروزی ۳ بر یک شاگردان کاتانچ همراه بود.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش، ویتنامی‌ها را دید زد

کوشیان: بازیکنان ایران در حد استاندارد جهانی بازی می‌کنند

فغانی: تیم ملی فوتبال کشورمان گام اول را بسیار محکم برداشت

پورعلی گنجی: شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشتیم/ تیم‌های فوتبال پیشرفت کرده اند

انتهای پیام/

اظهارات کی روش درباره دیدار تیم های عراق و ویتنام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: نمایش تیم ملی ویتنام من را متعجب کرد/ رقابت‌های سختی پیش رو داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..