تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت طلای سیاه در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد؛

سارق، خط لوله انتقال نفت از پالایشگاه شهر ری به شمال کشور را مورد دستبرد قرار داده و منابع ملی را سرقت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاري صدا وسيما فرمانده انتظامي شرق استان تهران با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارشاتي مبني بر قاچاق سوخت از يک چهار ديواري در روستاي گلزار شهرستان پاکدشت موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

سردار عبدالرضا ناظري افزود:با زير نظر گرفتن مکان مورد نظر مشاهده شد که هيچگونه سوختي به اين محل وارد نمي شود و بارگيري و خروج سوخت از آنجا حساسيت موضوع را افزايش داد.

وي گفت: ماموران پليس با دستور مقام قضايي و همراهي کارشناسان شرکت نفت به محل مورد نظر ورود پيدا کردند و در بازرسي از اين محل با يک تونل به طول 70 متر مواجه شدند که انتهاي آن به لوله انتقال نفت از پالايشگاه شهر ري به استان مازندران متصل شده بود.

وي افزود: متهم اقرار کرده که با شگردهاي خاص و همدستي 2 نفر ديگر نسب به سوراخ کردن و نصب شير فلکه در مسير اين خط لوله و سرقت نفت و گازائيل اقدام کرده است.

ناظري گفت: متهم در بازجويي هاي اوليه اعتراف کرد که مدت چهار ماه اين اقدام مجرمانه را مرتکب شده است.

اين خط لوله در مواقع ضروري سوخت مورد نياز استان مقصد را تامين مي کرده است.

‌                                                                                



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت طلای سیاه در پاکدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..