تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: حق ویتنام حداقل یک امتیاز بود

۸۱۷۷۰۸

۶۵۵ بازدید

کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران در پایان دیدار عراق و ویتنام با خبرنگران به گفتگو پرداخت.

ورزش سه: کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران در پایان دیدار عراق و ویتنام با خبرنگران به گفتگو پرداخت.

کی روش که در بیرون محوطه ورزشگاه با خوشرویی به سوالات پاسخ می داد، درباره دیدار دو رقیب بعدی ایران گفت: تیم ویتنام مرا تحت تاثیر قرار داد. آنها شایسته نتیجه بهتری بودند. این مسابقه ای بود که یک ضربه کاشته تکلیفش را مشخص کرد ولی فکر می کنم حق ویتنام حداقل یک امتیاز بود و این نشان داد که در تورنمنت خیلی دشواری شرکت داریم و همه تیم ها به بهترین نحو آماده هستند.

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا دیدن این بازی تغییری در استراتژی اش برای مقابله با این دو تیم خواهد داد یا خیر، پاسخ کوتاهی داد و گفت: خواهیم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: حق ویتنام حداقل یک امتیاز بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..