تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک بازیکن استقلال پس از گلزنی در آسیا

۸۱۷۶۹۴

۶۴۲ بازدید

طارق همام ثانیه هایی پس از ورود به زمین موفق به ثبت گل تساوی عراقی ها شد.

ورزش سه: تیم ملی عراق و ویتنام اولین دیدار خود در چارچوب رقابت های جام ملت های اروپا را در شرایطی پشت سر می گذارند که 1 دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده و تساوی 2 بر 2 بر بازی حاکم است.

بشار رسن هافبک پرسپولیس که او هم مثل طارق همام از روی نیمکت کارش را مقابل ویتنام آغاز کردند، پس از گل اول ویتنامی ها در نیمه اول وارد زمین شد و همام هم در نیمه دوم.

هافبک ریزنقش تیم فوتبال استقلال در دقیقه 58 وارد زمین شد و در دقیقه 60 گل تساوی عراق را به ثمر رساند؛ گلی که با جاری شدن اشک های این بازیکن استقلال و سجده شکرش همراه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک بازیکن استقلال پس از گلزنی در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..